موضوعات داغ

تظاهرات راننده فرمول 1 علیه ترامپ!

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
سرجیو پرز، راننده مکزیکی تیم "فورس ایندیا- مرسدس" در اعتراض به اقدامات اخیر دونالد ترامپ مبنی بر ساخت یک دیوار در مرز بین مکزیک و آمریکا و همچنین گفتن این جمله که کشور مکزیک تنها قاچاقچیان و خلافکاران و افراد شرور خود را به کشور آمریکا صادر می‌کند، با جمعی از چهره‌های سرشناس و شهروندان مکزیکی یک راهپیمایی نمادین برگزار کرد.
سرجیو پرز در رابطه با این کمپین و تظاهرات عنوان کرد: مسابقات جهانی و رویدادهای بین المللی همچون مسابقات فرمول 1 "گرن پریمو" مکزیک می‌تواند یک فرصت عالی برای نمایش دادن توانایی‌های شهروندان مکزیکی در زمینه‌های مختلف باشد و با این کار نشان خواهیم داد که سیاست‌های دونالد ترامپ اشتباه است و کشور ما یک سرگرمی برای او نیست!.

تظاهرات راننده فرمول 1 علیه ترامپ

تظاهرات راننده فرمول 1 علیه ترامپ


گفتنی است که از زمان بازگشت مکزیک به مسابقات فرمول یک در سال 2015 میلادی، شاهد رقابت‌های هیجان انگیزی در مکزیک هستیم و تبدیل به یکی از محبوب‌ترین مکان‌ها برای مسابقه شده که در این دو سال گذشته هم موفق به دریافت جایزه از طرف "برنی اکلستون" شده است.
در آخر هم بد نیست بدانید که در راستای سیاست‌های ترامپ، کمپانی بزرگ تکنولوژی "تسلا" هرگونه سفر دونالد ترامپ به تاسیسات این شرکت را ممنوع کرده است و بعد از این هم می‌توان ممنوعیت سفر دونالد ترامپ به شرکت‌های بزرگی همچون BMW، تسلا و اوبر را به خاطر سیاست‌های عجیب و غریب دونالد ترامپ عنوان کرد.
علاوه بر این‌ها، دونالد ترامپ هر اتومبیلی که در کشور مکزیک تولید شود و سپس قصد ورود به کشور آمریکا را داشته باشد، باید با مالیات 20 درصد مجوز ورود به خاک آمریکا را دریافت کند که در این زمینه برنامه‌های خیلی از شرکت‌های خودروسازی را تهدید می‌کند و مهم‌تر از همه، محصولات سری 3 کمپانی خودروسازی BMW را تهدید می‌کند که بخش قابل توجهی از آنان در کشور مکزیک تولید شده و بازار آمریکا را تامین می‌کند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد