موضوعات داغ

رونمایی از رنو کولئوس جدید در نمایشگاه خودروی تهران + عکس

عکس مطلب اول
نگین خودرو عرضه کننده ی محصولات وارداتی رنو در ایران در نمایشگاه خودروی امسال تهران با دست پر آمده است. در این بین خودرویی که در غرفه ی این شرکت بیشترین توجه بازدید کنندگان را به خود اختصاص داد مدل کراس اوور کولئوس است که آخرین نسل آن که کاملا نسبت به قبل متحول شده است برای بازار کشورمان معرفی شد.
این خودرو تقریبا در تمامی بخش ها کاملا جدید است و حتی ابعاد ان نیز نسبت به قبل تغییر کرده و بزرگ تر شده است. ابعاد این خودرو دیگر دو حد و اندزه های خودروهایی چون هیوندای سانتافه و کیا سورنتو است و به 4673 میلیمتر در طول، 1843 میلیمتر در عرض و 1678 میلیمتر در ارتفاع رسیده است که کاملا نسبت به نسل قبلی این خودرو که در بازار حضور داشت بزرگ تر است.

رنو کولئوس جدید

رنو کولئوس جدید


در بخش فنی، رنو کولئوس تقریبا با نیسان ایکس تریل مشابه است و مجهز به یک موتور ۴ سیلندر تنفس طبیعی به حجم ۲.۵ لیتر شده است که می توان ۱۷۱ اسب بخار قدرت را در ۶ هزار دور بر دقیقه و ۲۳۳ نیوتون متر گشتاور را در ۴ هزار دور بر دقیقه تولید کند.

رنو کولئوس جدید

رنو کولئوس جدید

این موتور به یک گیربکس ضریب متغییر CVT متصل است و نیروی موتور به هر چهارچرخ خودرو انتقال پیدا می کند. همچنین با یک کلید که در سمت چپ راننده قرار دارد می توان نوع انتقال نیرو به چرخ ها را نیز تنظیم کرد.
شتاب صفر تا صد کیلومتر و حداکثر سرعت رنو کولئوس جدید معادل ۹.۸ ثانیه و ۱۹۹ کیلومتر بر ساعت اعلام شده است. همچنین مصرف سوخت ترکیبی این کراس اوور زیبا و خوش تراش را تنها ۸.۳ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر اعلام کرده اند.

رنو کولئوس جدید

رنو کولئوس جدید


اما در بخش امکانات رفاهی و ایمنی نیز رنو کولئوس همانند ظاهر خود چیزی کم ندارد و از امکانات آن می توان به مواردی چون سانروف برقی پانوراما، سیستم کمکی پارک اتوماتیک، 6 عدد کیسه هوا، کروز کنترل، ترمز پایداری ESP ، ترمز دستی الکترونیکی، سنسورهار پارک در جلو و عقب به همراه دوربین عقب، سیستم رانندگی اقتصادی Eco Mode، صندلی برقی راننده با قابلیت تنظیم در 8 جهت به همراه گرمکن، سیستم مولتی مدیا مجهز به تبلت 8.7 اینچی لمسی، سیستم صوتی Bose مجهز به 12 بلندگو، سنسورهای نور و باران، سیستم کنترل فشار باد لاستیک ها TPMS و آینه الکتروکرومیک اشاره کرد.

نظرات کاربران

15 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/11/27
طراحی داخلیش رو از ولوو اسکی رفته حالا اگه یه کره ای بود همه میگفتن
1395/11/27
ماشين شيك و اروپايى
هيچ رقيبى تو بازار نداره اگه قيمت مناسبى داشته باشه
1395/11/27
اَي كاش قيمّت گذاريش مناسب باشه طراحي و كيفيت خيلي عاليه و اين كاملا مشهودة كاملا كيفيت منتاژ و داشبورد مشخصه اما قيمتش اَي كاش مناسب باشه
1395/11/27
سلام، کسی میدونه آیا برنامه ای برای واردات مگان ۲۰۱۷ هست یا خیر؟
1395/11/27
قیمتش اعلام شد،خوشبختانه این بار با یک قیمت گزاری منصفانه روبرو هستیم،وبا این قیمت عرصه بر سایر رقباش تنگ شده و مطمئنا فروش خیلی خوبی خواهد کرد،199,500,000
1395/12/1
الان قیمت این منصفانست ؟ میشه بپرسم چی داره که قیمتش خوبه ؟ 30 تومن بزار روش یه سانتافه یا سورنتو بخر صد تای این میرزن
1395/12/8
شما سانتافه یا سورنتو فرقون رو با رنو کلیوس جدید مقایسه میکنی؟! 30 تومن هم بزاری یه فرقون بگیری؟
درسته که تو یه کشور جهان سوم زندگی میکنیم ولی بهتر جهان سومی فکر نکنیم
1395/11/27
قیمت 199 تومن
1395/11/27
نميدونم چرا اما هيج جايي تغريبا نزده كه ماشين هفت نفره هست يا پنج نفره
1395/11/28
داداش پنج نفره هستش
1395/11/28
قیت این خودرو 199500000
1395/11/30
من تو نمايشگاه ديدم واقعا باکيفيت بود و زيبا مخصوصا داشبورد ماشين از تمام رقيباش با کيفيتر بود ...بنظر من مردم بايد ديدشون رو تغيير بدن و ديگه سمت کره ايا با اون قيمتهاي نجومي و بي پايه و اساس نرن و صدالبته بي کيفيت..
هر شخصي صحبت منو قبول نداره خواهشن خودش بره کوليوس رو از نزديک ببينه
1395/12/3
شما به باکیفیتی خودت ببخش اول برو رنکینگ رو ببین بعد بیا اظهار فضل کن
http://focus2move.com/world-cars-brand-ranking/
در ضمن فروش خودروهای رنو توسط نگین خودرو گویای همه چیز هست فقط مونده اقساط ده ساله بزارن بدون سود بخر بعد که خواستی بفروشی با گریه بفروش چون همه میدونن رنو تو خرج که بیفته بدبخت میکنه آدمو
1395/11/30

از نظر طراحي هيچ ایرادي نداشت و خيلي شيك و هيجان انگیز بود ! و به نظر من اين برگه برنده كوليوس بين رقبا بود .
داخل كابين ماشين هم همه چیز عالی و سر جاي خودش بود !
از نظر اپشن هم خیلی تكمیل و عالی بود
قيمت هم خوب اعلام كردن
اگر با این قیمت عرضه بشه تو یك سال باید منتظر يك ركورد در فروش باشيم !و به نظر من خيلي بهتره از نیو اسپورتیج هست ! كه قیمتی تقریبا یكسان داشتن .
1396/9/19
سلام، در جواب یکی از کاربران که گفتن محصولات رنو خوب نیست و خراب میشه و به خرج بیفته و یک سایت معرفی کردن، لطفا مجددا به همون سایت مراجعه کنید و ببینید رشد 11 درصدی و فروش رنو در سال 2017 رو داشته در صورتی که کیا و هیوندای منفی هستا کلا، محصولات کره ای در کشورهای دیگه طرفدار نداره، در ضمن همه محصولات رنو رو به کیفیت فنی خوب میشناسن و به اصطلاح مرگ نداره، بعد چطور میاید همچین حرفی رو میزنید؟!