موضوعات داغ

وقتی آلمانی‌ها به جان هم می‌افتند + فیلم

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
برای یک خودروباز در فضای مجازی، هیچ چیزی جذاب‌تر از تماشای رقابت ماشین‌ها با یکدیگر نیست، به همین دلیل ما هم فیلمی جالب و دیدنی از رقابت سه خودروی آلمانی بازار آماده کرده‌ایم که می‌توانید با مراجعه به انتهای مطلب از تماشای آن لذت ببرید. رقابتی که در آن تمامی فاکتورهای یک خودرو اعم از هندلینگ، شتاب گیری، قدرت ترمز، سرعت تعویض دنده و... به چالش کشیده می‌شود تا در نهایت پیروز میدان مشخص شود.
قبل از تماشای فیلم بد نیست کمی با شرکت کنندگان مسابقه آشنا شوید. اول از همه برای پورشه 718 کیمن می‌توان گفت که پیشرانه‌ای جدید برای این خودروی اسپرت در نظر گرفته شده و برخلاف همیشه، این بار بجای استفاده از موتوری شش سیلندر تنفس طبیعی، از پیشرانه‌ای چهار سیلندر 2 لیتری توربوشارژر در زیر کاپوت این خودرو استفاده شده که حداکثر قدرتی 300 اسب بخاری و گشتاوری 380 نیوتن متری تولید می‌کند که در عمل باعث شده حداقل شتاب صفر تا صد 4.7 ثانیه ای و حداکثر سرعت حدودا 275 کیلومتر بر ساعتی بدست آید.
در خصوص آئودی TTS کوپه هم می‌توان گفت که این مدل با بهره‌گیری از یک موتور 305 اسب‌بخاری به همراه 350 نیوتن‌متر گشتاور می‌تواند با استفاده از جعبه دنده اتوماتیک صفر تا صد در 5.1 ثانیه و با استفاده از جعبه دنده دستی صفر تا صد را در 5.3 ثانیه پر کند. مصرف سوخت ترکیبی این مدل با استفاده از جعبه دنده دستی 7.7 لیتر در هر صد کیلومتر و با جعبه دنده اتوماتیک، مصرف سوخت آن 7.9 لیتر در هر صد کیلومتر عنوان شده است.
در آخر هم می‌رسیم به خودروی بی ام و M240i که پیشرانه‌ای 335 اسب بخاری در سینه خود دارد و به مصاف بزرگانی همچون آئودی TTS و پورشه 718 کیمن رفته است که با داشتن قدرتی 335اسب بخاری، بر روی کاغذ تاحدودی موفقیت آن تضمین می‌شود، ولی این را نباید فراموش کرد که محصولات BMW معمولا وزن بالاتری دارند و همین مورد می‌تواند تاثیرگذار باشد.
در ادامه می‌توانید فیلم زمان گیری سه خودروی ذکر شده را در خودروبانک تماشا کنید.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/11/28
اینطور که از فیلم پیدا بود عملکرد بی ام و در فرمانپذیری و هندلینگ بهتر از آئودی و پورشه بود . راننده با بی ام و بهتر و نرمتر می روند.
1395/11/28
ائودی tts اسب بخار 292 . دومندش 0-100 گیربکس اتوماتش 4.6 ثانیس.
1395/11/28
از اول معلوم بود وقتی بحث عملکرد باشه پورشه پیشتازه.
چرا تو بی ام و از پشت فرمان دنده عوضنمیکنه؟؟؟؟