موضوعات داغ

معرفی بی ام و 730Li در نمایشگاه خودرو تهران + فیلم

عکس مطلب اول
پرشیا خودرو در نمایشگاه خودروی تهران لوکس ترینمحصول خود را نیز به نمایش عموم گذاشته بود. این خودرو اتومبیلی نبود به جز نسل جدید بی ام و سری ۷ که با کد 730Li و 730i وارد بازار کشورمان می شود. سری هفت جدید را باید غولی در بخش امکانات رفاهی و ایمنی دانست به طوری که پرداختن به امکانات این خودرو از حوصله ی این مقاله خارج است خود نیاز به نگارش یک مطلب طولانی دارد. اما از مهم ترین امکانات آن می توان به مواردی چون چراغ های LED، نمایشگر 7 اینچی لمسی کنسول بین صندلی‌ها، نویگیشن، تنظیم برقی تمامی صندلی‌ها، تهویه جداگانه برای سرنشینان، نورپردازی درون اتاق، سامانه‌های ارتباطی، پخش فایل‌های صوتی و تصویری، اتصال به اینترنت از طریق WiFi Hotspot داخلی خودرو، جوی استیک iDrive به همراه سیستم تشخیص حرکات دست، پارک خودکار و کروز کنترل هوشمند اشاره کرد.

بی ام و 730 ال آی

بی ام و 730 ال آی

این خودرو در بازار ایران با کوچک ترین موتور خود عرضه می شود که البته این موتور کوچک توانایی های بسیار بالایی دارد. موتور بی ام و سری ۷ جدید یک موتور ۴ سیلندر توربوشارژر دار به حجم ۲ لیتر است که می تواند ۲۵۸ اسب بخار قدرت را در ۶۶۰۰ دور بر دقیقه و ۴۰۰ نیوتون متر گشتاور را در ۱۵۵۰ دور بر دقیقه تولید کند. نیروی موتور نیز با استفاده از یک گیربکس ۸ دنده ی خودکار به چرخ های عقبی انتقال پیدا می کند.
شتاب صفر تا صد کیلومتر این سدان ۱.۸ تنی تنها ۶.۲ ثانیه و حداکثر سرعت آن نیز ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت است. به لطف استفاده از جدیتترین تکنولوژی ها در این خودرو همچنین شاهد دستیابی به مصرفی سوخت بسیار پایینی هستیم که به طور ترکیبی تنها معادل ۵.۸ تا ۶.۲ لیتر در هر صد کیلومتر است.
در ادامه می توانید تصاویر تهیه شده از این خودرو را در گالری تصاویر و ویدئوی تهیه شده توسط گروه خودروبانک را نیز در انتهای مطلب مشاهده نمایید.


نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/11/28
خوبه با این اقدام شرکت پرشیا خودرو ،میتوان امیدوار بود قانون منع ورود موتورهای بالای 2.5 لیتر که بعنوان خودروهای لوکس محسوب میشدند تغییر کند و شاهد ورود خودروهای قدرتمند شش یا حتی هشت سیلندر که لزوما در رده بندی خودروهای لوکس هم قرار نميگيرند ،باشیم
1395/11/28
با اینکه عاشق BMW هستم ولی خداییش ماشیناش داره طراحیش تکراری میشه و اتاقش هم در حد قیمتش جذابیت نداره.ب نظر من حقیر لکسوس ls نسل پنج خیلی جذاب تره.
" با تشکر از خودرو بانک محترم"
1395/11/30
هرجوری حساب میکنم واقعا چهره اش نسبت به قیمتش جذاب نیست مخصوصا عقب حالا باز طراحی داخلیش خوبه