موضوعات داغ

هیوندای توسان جدید، کراس‌اوور خوشنام + فیلم معرفی

عکس مطلب اول
هیوندای توسان در تمامی نسل های خود که در بازار کشورمان عرضه شده اند همواره خودرویی پر طرفدار و خوش فروش بوده و البته برای این فروش خوب دلایل خوبی نیز وجود دارند از قبیل مصرف سوخت کم، امکانات مناسب، قابلیت های حرکتی مناسب در کلاس خود و طراحی ظاهری جذاب وجود دارند. حال نسل جدید این خودرو نیز مدتی است که در بازار ایران وجود دارد و باید گفت که به راستی تمامی این قابلیت ها در آن بهبود یافته اند و خودرویی است که موفقیت آن را در بازار بدون تردید است.

هیوندای توسان جدید

هیوندای توسان جدید


نسل جدید این خودرو با طراحی ظاهری کاملا جدید در بخش بدنه و داخلی وارد میدان رقابت شده است و انصافا باید گفت که طراحی آن ضمن به روز بودن کاملا بهتر از قبل شده است. امکانات رفاهی این خودرو نیز در کلاس خود کامل و راضی کننده است و مواردی مانند گرمکن و سرد کن صندلی های جلو، دوربین دید عقب، سنسور جلو و عقب، صفحه نمایش رنگی داخل کابین، تهویه ی خودکار دوگانه، ترمز پارک برقی، سقف پانوراما، صندلی برقی راننده، سیستم هشدار نقطه کور، اتوهلد، سیستم کمکی فرود از شیب، چراغ های جلوی LED، سیستم ورود و استارت بدون کلید، گرمکن فرمان، کول باکس و تهویه ی خودکار دوگانه در توسان به چشم می خورند.

هیوندای توسان جدید

هیوندای توسان جدید


در قسمت فنی شاهد به کار گیری یک موتور ۲ لیتری به جای موتور ۲.۴ لیتری قبلی هستیم که شاید در نگاه اول رضایت بخش نباشد اما باید گفت به لطف هماهنگی خوب موتور و گیربکس شاهد عملکرد مناسبی از این خودرو هستیم و البته موتور کوچک تر یک مزیت نیز دارد و آن مصرف سوخت کمتر است. موتور چهار سیلندر این خودرو با داشتن حجم دقیق 1999 سی سی می تواند 157 اسب بخار قدرت و 200 نیوتون متر گشتاور را تولید کند و مصرف سوخت ترکیبی آن نیز ۸.۶ لیتر در هر صد کیلومتر است. در ادامه می توانید فیلم تهیه شده از این خودرو در نمایشگاه خودروی تهران و همچنین گالری تصاویر آن را در انتهای مطلب مشاهده کنید.



نظرات کاربران

10 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/11/30
با موتور ٢ ليترى تو بازار ايران يه بازنده بيشتر نيست
قيافش هم ديگه خيلى معمولى شده
1396/1/11
صد در صد خودروی شما اسپورتیج است که از توسان خوشتون نیومده
من به تازگی این خودرو را از نمایندگی دریافت کردم
و با 1000 تا اسپورتیج کل زدم
همشون هم گرفتم
والبته باید توجه داشت که موتورش 2000 از نوع توربو هست
وباید به این هم توجه کرد که این ماشین شرکتیش 210 میلیون هست وبا لگنی که 178 میلیوم هست خیلی فرق داره
البته برای ادمایی مثل شما گه لگن سوارن فرقی نداره
1395/12/1
لایک داره این ماشین واقعا طراحی یک سر و گردن از بقیه رقبا بالاتره
1395/12/1
برعکس سال های قبل این بار فروش بسیار خوبی نسبت به اسپورتیج خواهد داشت.
1396/1/11
دمت گرم این حس رو فقط یه هیوندا سوار میتونه بفهم
1395/12/1
سلام شش ماه پس از تحویل این خودرو توسط شرکت اسان موتورگذشته وکاملا هم از کیفیت سواری وهم از نحوه تحویل وخدمات رضایت دارم با تشکر.
1395/12/1
Mobarake agha.
1396/1/11
منم همینطور
1396/3/9
8 ماه دارمش از همه نظر عالیه
کمبودی حس نمیکنم
1396/9/5
بنظرم ماشین خوبیه اما نه با200 میلیون ارزش منصفانش 150 میلیونه با 200 گزینه های بهتری هست