موضوعات داغ

معرفی سیتروئن C4 ، محصول آینده سایپا در ایران + فیلم

عکس مطلب اول
یکی از محصولاتی که در نمایشگاه خودروی تهران در غرفه ی سایپا جلب توجه می کرد سدان C4 از شرکت سیتروئن بود. این سدان که از چند ماه گذشته خبر هایی مبنی بر احتمال حضور آن در بازار ایران وجود داشت در آخرین فیس لیفت خود در این نمایشگاه در معرض دید بازدیدکنندگان بود. البته هنوز هیچ اطلاعی از زمان عرضه و قیمت این خودرو در بازار کشومان وجود ندارد. نمای ظاهری شاید جذابیت محصولات کره ای را نداشته باشد اما کاملا به روز است. نمای داخلی خودرو نیز بیشتر یادآوری خودروی لوکس DS است و از همان المان های طراحی استفاده شده است. در داخل کابین نیز امکاناتی همچون استارت بدون کلید، سانروف برقی، آینه های برقی، شیشه های برقی، نهویه ی خودکار دوگانه، سیستم هشدار نقطه کور، سیستم کنترل پایداری، دریچه ی تهویه ی سرنشینان عقب و فرمان چرمی به چشم می خورند.
این خودرو مجهز به گیربکس شش دنده ی اتوماتیک است که دارای حالت های تعویض دستی، حالت اسپرت و حالت برفی نیز است. موتور خودرو نیز ۱.۶ لیتری چهار سیلندر مجهز به توربوشارژر است که می تواند ۱۵۵ اسب بخار قدرت را تولید کند. شتاب صفر تا صد کیلومتر این خودرو نیز چیزی در حدود ۸.۷ ثانیه است.
در ادامه ی مطلب می توانید ویدئوی وعرفی این خودرو و گالری تصاویر آن را که توسط گروه خودروبانک تهیه شده است را تماشا کنید.

نظرات کاربران

7 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/12/1
اخه اين كجاش شبيه ds هه طراحي داخليش!؟!؟
1395/12/1
طرح پایه ای داشبوردش مثل 405 هست خخخخخخخ
1395/12/2
این ماشین قیمتش عمرا از 150 تومن کمتر باشه! تازه قطعا 90% آپشناش رو هم حذف می کنن!
1395/12/2
اگه سایپا اینرو بدون حذف آپشن و با قیمت معقولداود بتونه عرضه کنه ماشین خوبی بنظر میاد ولی با توجه به سابقه سایپا هنگام عرضه کیا سراتو فکر میکنم اینم به عاقبت اون دچار میشه
1395/12/2
محصولات سیتروئن قیافه ندارن ولی ماشین های پرشتاب و با کیفیت ماندگار هستند
درست مانند سلیقه ایرانی ها
در صورت مونتاژ در ایران باقیمت مناسب قدرت خرید مردم(که بعید میدونم ) موفق میشه
دگ
1395/12/5
این چند نسل جدیدتر همون زانتیاست. ولی بنظر من طراحی زانتیا بازم جذاب تره
1396/4/14
150 رو شاخشه.