موضوعات داغ

آغاز فروش نقد و اعتباری کیا اپتیما GT Line + جدول

عکس مطلب اول
در نمایشگاه بین المللی نیویورک 2015 بود که شرکت خودروسازی کیا پرده از کیا اپتیمای جدید برداشته بود و در اواخر سال 2015 میلادی هم فروش و عرضه این محصول را آغاز کرد که در دو مدل استاندارد و GT Line تولید و روانه بازار شد. تا پیش از این در بازار کشور تنها شاهد عرضه مدل استاندارد آن بودیم، ولی چندی پیش شرکت اطلس خودرو اعلام کرد که خودروی کیا اپتیما GT Line را در کنار مدل‌های استاندارد وارد کشور خواهد کرد. حال شاهد گنجانده شدن شرایط فروش این اتومبیل در جدول اطلس خودرو هستیم که در ادامه مختصر صحبتی در رابطه با آن خواهیم داشت.
باتوجه به اعلام رسمی اطلس خودرو، این محصول با قیمتی 173 میلیون تومانی به مشتریان عرضه خواهد شد که با احتساب 14 میلیون و 336 هزار و 971 تومان مالیات بر ارزش افزوده، در آخر قیمتی 187 میلیون و 336 هزار و 971 تومانی خواهد داشت که پس از 30 روز کاری به مشتریان تحویل داده می‌شود.
در کنار شرایط فروش نقدی، شرایط فروش اعتباری هم گنجانده شده است که با پیش پرداخت 85 میلیون تومانی آغاز شده و نحوه بازپرداخت آن در اقساط 12 ماهه، 18 ماهه، 24 ماهه، 30 ماهه و 36 ماهه تعریف شده است که برای اطلاع از جزییات آن می‌توانید به جدول زیر مراجعه کنید.

فروش نقد و اعتباری کیا اپتیما

فروش نقد و اعتباری کیا اپتیما


در ادامه هم گفتنی است که اکثر بخش‌های فنی کیا اپتیما استاندارد و GT Line همچون پیشرانه‌ کاملا شبیه به یکدیگر هستند. در زمان معرفی شرکت خودروسازی کیا به وجود یک موتور 1.6 لیتری توربوشارژر چهار سیلندر با توان خروجی 187 اسب بخاری و گشتاور 264 نیوتن متری و یک پیشرانه 2 لیتری توربوشارژر چهار سیلندر 247 اسب بخاری با گشتاور 352 نیوتن متری اشاره کرده بود. علاوه بر این‌ها، کیا یک پیشرانه تنفس طبیعی 2.4 لیتری چهار سیلندر GDI را هم در نظر گرفته که با رساندن دور موتور به 6000 دور بر دقیقه، حداکثر 185 اسب بخار قدرت و 241 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند و بر روی مدل GT Line از این نوع پیشرانه استفاده شده است که از جعبه دنده‌ای شش سرعته اتوماتیک به همراه پدال‌های تعویض دنده دستی پشت فرمان استفاده می‌کند.

 کیا اپتیما GT Line

کیا اپتیما GT Line


از امکانات و تجهیزات نسخه GT Line از کیا اپتیما هم می‌توان به سقف جیر، فول ایربگ، مانیتوربزرگ فابریک، نویگیشن، سیستم صوتی harman/kardon ، فرمان سه حالته، غربیلک فرمان D کات جدید، ترمز دستی برقی، سیستم گرمکن و سردکن صندلی‌ها، دنده پشت فرمان، سقف پاناروما، صندلی برقی، چراغ‌های زنون، شیشه شور، چراغ‌های مخصوص روز، پرده عقب، رینگ‌های جدید 18 اینچی، سنسور پارک جلو و عقب، دوربین دید عقب، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، سیستم کنترل پایداری الکترونیکی ESP، آینه تاشو برقی، آینه الکتروکرومیک داخل کابین، مه شکن‌های عقب، کروز کنترل و سنسور نور و باران اشاره کرد.

نظرات کاربران

7 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/12/6
ي كره ايي بزك شده با قيمت سرسام آور
برا سليقه ي جووناي زير٣٠سال!!!
تليسمان،آكورد و يا كمري موقر و با اصالت كجا و اين كجا
متاسفانه خيليامون عقلمون تو چشممونه...
1395/12/6
188 تومن و يك ماه انتظار واسه اين كره اى مدل 2016 با موتور قديمى پر مصرف!!!!
خوب طرف ميره با اين پول يه ماشين با كلاس تر اروپايي مثل رنو تليسمان 2017 ميگيره تازه با موتور توربو كم مصرف
1395/12/7
کلا عقده اروپا تو دلمون مونده ! دقت کردین ؟ شما برو رنو بخر حالشو ببر . البته قبلش یه نگاه به کمری بکن بد نیست
1395/12/7
Zak ماشين كره اى چه ربطى به كمرى داشت؟!
1395/12/7
ملتی که می خرند حقشونه .... هیچ کجای دنیا همچین حرکتی نمی شه.... ممنون وزیر صنعت
1395/12/7
آقا موتور توربو نخرین با این بنزین ایران، کیفیت داره آخه این بنزین این نمایندگی های کره ای خوب میدونن موتور توربو وارد نمیکنن
1395/12/7
با اینکه مدل 2017 عرضه شده و توسط وارد کننده ها هم داره وارد میشه نمی دونم چرا اطلس خودرو هنوز مدل 2016 رو داره عرضه می کنه ( معمولا قبل از سال نو میلادی جدید مدل آن سال عرضه میشه که البته الان بیش از 2ماه هم هست که وارد 2017 شدیم)

نکته دوم هم اینکه زحمت وارد کردن موتور های مختلف رو به خودشون نمیدن تا هزینه های تعمیرات و گارانتی کمتر شه براشون. مدل 2 لیتری توربو با راندمان بسیار بهتر میتونه جایگزین موتورهای 2.4 GDI بشه.