موضوعات داغ

1 میلیون کیلومتر بدون تعمیر موتور، گردهمایی متفاوت بهمن دیزل

عکس مطلب اول
دیروز شرکت بهمن دیزل، در هتل المپیک تهران اقدام به برگزاری گردهمایی جالبی کرد که تفاوت بسیاری با دیگر گردهمایی‌های معمول داشت. این گردهمایی مخصوص کامیونت‌های ایسوزو بود که بیش از یک میلیون کیلومتر کار کرده بودند و در این مدت احتیاج به تعمیر موتور نداشته‌اند.
در این مراسم آقای میرحکیم حسینی، مدیرعامل شرکت بهمن دیزل در ابتدا صحبت کرد و این گردهمایی را افتخار این شرکت دانست و گفت که این خودروها نشان از کیفیت بالای محصولات ایسوزو است که بعد از چنین پیمایشی هیچ احتیاجی به تعمیر موتور نداشته‌اند و کماکان بدون خرابی در جاده‌های کشور در حال تردد هستند. میرحکیم تاکید کرد که این گردهمایی یک تبلیغ نیست بلکه برای بیان یک واقعیت است.
شرکت بهمن دیزل که چندین سال است نماینده رسمی ایسوزو در ایران است، در این مراسم مهمان چند مدیر شرکت ایسوزو از ژاپن هم بود و مدیران این شرکت ژاپنی برای این گردهمایی به ایران آمده بودند.

گردهمایی کامیونت های ایسوزو با کارکرد بالای 1 میلیون کیلومتر

گردهمایی کامیونت های ایسوزو با کارکرد بالای 1 میلیون کیلومتر

در ادامه این مراسم، آقای گودا از ایسوزو ژاپن به همراه مترجم در مورد این شرکت و همکاری‌های آن با بهمن دیزل توضیح داد. گودا توضیح داد که در حال حاضر محصولات این شرکت ٦٠ درصد سهم بازار ایران را دارد و این برای تلاش شرکت بهمن دیزل در ایران صورت گرفته است.
در حال حاضر ایسوزو در ٣٦ کشور جهان خط تولید دارد و به بیش از ١٠٠ بازار دنیا محصولات مختلفی را عرضه می‌کند. گودا ادامه داد که از شروع همکاری ایسوزو و گروه بهمن دیزل بیش از ١٤ سال می‌گذرد. در این مدت بیش از ٧٠ هزار دستگاه را روی خط تولید گروه بهمن برده و به زودی این میزان عدد ٨٠ هزار را رد می‌کند و ایسوزو قول می‌دهد که خدمات خوب خود را کماکان ادامه دهد.
یکی از رانندگانی که حدود ٨ سال از محصولات ایسوزو را استفاده می کرده و به این مراسم دعوت شده بود، ضمن تشکر از این مراسم و تقدیر از مدیران این شرکت، از نکات قوت و ضعف این کامیونت‌ها گفت و به عنوان یک مصرف کننده پیشنهاداتی هم برای مدیران در جهت ارتقا سطح کیفیت محصولاتشان داشت.
ایسوز یکی از بزرگ ترین شرکت های تولید کامیونت در جهان است و در این سگمنت بیش از 82 سال فعالیت داشته و از اعتبار خوبی در سطح جهانی برخوردار است.

مراسم تقدیر از رانندگان این مراسم

مراسم تقدیر از رانندگان این مراسم

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/12/6
ایمنی مهمتره یا تعمیرگاه نرفتن
1395/12/7
ایمنی برای یه کامیونت معنا نداره
یه کامیونت اسم ببر که ایمنیش بیشتر از سواری باشه
نه کاپوت درازی داره و نه سپر پف کرده ...چه چیزی باید جلوی رسیدن ضربه به اتاق راننده رو بگیره
دوستم چند سال پیش یه فیلم از تصادف اسکانیا نشونم داد که با اینکه بهترین کامیون ساز دنیاست اما به دلیل نزدیکی راننده به سپر مسلما ضربه بدون مانع راننده رو میکشه
بهترین گزینه برای ایمنی کامیون همون دماغش بود که اونم از کامیون گرفتن
ایمنی رو فدای ظاهر کردن
1395/12/7
ایسوزو تو کامیون ها معروفه به خونه خراب کن اینقدر که اصطحلاک بالا و قطعاتش گرونه...لعنت به این همه دروغ و دروغگو تو این کشور