موضوعات داغ

شرایط فروش میتوسوبیشی اوتلندر تیپ ۳ برای مدت و تعداد محدود

عکس مطلب اول
طبق اعلام آرین موتور پویا، نماینده رسمی متسوبیشی موتورز ژاپن ، این شرکت برای مدتی محدود شرایط فروش ویژه شاسی بلند میتسوبیشی اوتلندر تیپ 3 را طراحی کرده است.
در شرایط فروش ویژه میتسوبیشی اوتلندر تیپ 3، این خودرو با قیمت 211.9 میلیون تومان و به صورت تحویل فوری به خریداران عرضه می شود. در فروش نقدی، مشتریان از تخفیف خرید نقدی به میزان 4% ارزش خودرو بهره م برند.
همچنین جهت رفاه حال علاقه مندان این برند اصیل و ژاپنی این خودرو با شرایط اقساطی 18 ماهه بدون بهره و البته برای مدت محدودی عرضه می شود. علاقه مندان این خودروی باکیفیت و خاص ژاپنی می توانند با پرداخت مبلغ 124.7 میلیون تومان و استفاده از تسهیلات 18 ماهه بدون بهره، هر یک به مبلغ 4.400.000 تومان، نسبت به خریداری آن اقدام کنند.
شرکت آرین موتور در راستای تکریم مشتریان و با توجه به تعطیلات آغاز سال 1396، تاریخ اولین چک خرید اقساطی را به اردیبهشت ماه 1396 منتقل کرده است.
همچنین این خودرو با اقساط 24 ماهه با بهره 14 درصد نیز به مشتریان عرضه می شود. طبق اعلام آرین موتور تعداد محدودی اوتلندر تیپ 3 با شرایط فروش فوق عرضه می شود .
علاقه مندان جهت اطلاع از شرایط فروش استثنایی اوتلندر تیپ 3 و همچنین سایر مدل های این برند محبوب ژاپنی می توانند به وب سایت آرین موتور به آدرس http://arian-motor.com/ مراجعه نمایند .

نظرات کاربران

6 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/12/8
تخفیف شله یه تخفیف 40 درصدی بزارین حله . برند اصیل و ژاپنی !!!! عزیزم دوران میتسوبیشی به سر رسیده با بودن تویوتا و هوندا زشته کسی بخواد اسم ژاپن رو بیاره . بهتره عزیزان برای قیمت گذاری اولیه یه نگاه به ماشینتون بندازین بعد بیاید قیمت بزارید که اینجوری داستان درست نشه براتون ! میتسوبیشی همون برای ماشین های چینی موتور بزنه موفق تره
1395/12/8
MITSUBISHI اصالت نداره؟!!پس حتما kia و hyundai اصالت دارن!!
تو برو همون اسباب بازی کره ای سوار شو لیاقت نداری ژاپنی سوارشی.
1395/12/8
لطفا حرف های غیر کارشناسی نزنید، اگر میتسوبیشی کارخانه تولید موتور در چین داره، دلیل بر ضعفش نیست! بلکه نقطه قوتش است! در خوبی هوندا و تویوتا هیچ شکی نیست! اما اینها دلیل بر بد بودن میتسوبیشی نیست! اگر میتسوبیشی کمتر از این دو برند و البته نیسان می فروشه به خاطر سیاستهای بازاریابی و تنوع کم محصولاتش هست و البته تغییر دیر به دیر طراحی خودروهاش! اما کیفیتش عالیه و تمام قطعاتش ژاپنی( به جز میراژ که بخشی از قطعاتش تایلندیه).چیزی که حتی در مورد محصولات تویوتا و هوندا هم به ندرت دیده میشود. اتفاقا سیستم قیمت گذاری و تحویل آرین موتور بسیار بهتر از تویوتا و هوندا است در ایران. لطفا حرف کارشناسی بزنید نه حرف های کورکورانه و فاقد اعتبار!
1395/12/9
دوستمون zak عزیز نمیگم ارزوی یه هیوندا را داره (که گذاشته عکسش هم گذاشته پروفایل)؛ تو بهترین حالت میگم یه خودرو هیوندای داره و مبارکش باشه. ولی نمیدونم چرا خیلی سعی میکنه با کامنتهای بی سرو ته و بی منطقش ماشینهای ژاپنی را خراب کنه !؟؟ اگه نگاه کنید تو همه خبرهای مربوط به خودروهای ژاپن اظهار فضل کرده و نذاشته ما از دریای بیکران علم خودرو شناسیش بی‌نصیب بمونیم !!!
برادر من ما عقل نداریم میتسوبیشی سوار میشیم ؛ولی شما تو مسائل فنی خیلی واردی و هیوندای را به خودرو ژاپنی ترجیح میدی. به خاطر آرامش روحی خودت بهتر نیست که خبرهای خودروهای ژاپنی که مورد علاقه‌ات نیست و بیش از این دنبال نکنی و زیر مقاله‌های خودرو محبوبت هیوندای اظهار فضل کنی؟؟؟؟؟ ممنون.
1395/12/8
ZAk دیگه واقعا!!!!!!!!!!!!!!!!!😕😕😕😕😕😕😕😕
1395/12/9
اول تحقیق کنید بعد جبهه گیری کنید البتی mojtaba میدونم هنوز تو فاز گالانت عینکی موندی ایراد نداره ، در ضمن تو لیاقت داری برو لکسوس یا تویوتا سوارشو نه میتسوبیشی