موضوعات داغ

وقتی جنون دریفت زنی به موصل عراق می‌رسد! + فیلم

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
مهم نیست شما در چه نقطه‌ای از جهان سکونت دارید، زیرا هرکس با هرسلیقه‌ای می‌تواند به آخرین جزئیات و اخبار جهان دسترسی داشته باشد، حتی اگر شما یک خودروباز باشید و بخواهید از جدیدترین اخبار صنعت خودرو باخبر شوید و یا از جذابیت‌های این صنعت لذت ببرید، ولی خب برای خلق چنین جذابیت‌هایی در صنعت خودروسازی، خیلی‌ها مسافت‌های بسیار طولانی را طی می‌کنند و یا چندین و چند روز کار می‌کنند تا صحنه‌های جذاب و به یاد ماندنی ضبط شود. همچون یک گروه "دریفت زنی" که برای خلق صحنه‌های متفاوت، موصل را مقصد خود انتخاب کرده‌اند تا در مناطق آزاد شده موصل از دست داعشی‌ها، یک ابتکار از خود به خرج داده و صحنه‌های جالب و دیدنی را ضبط کنند.
همانطور که می‌دانید، نیروهای عراقی و متحدانشان چندماهی می‌شود که درگیر آزاد سازی مناطق مختلف موصل از چنگال‌ گروه تروریستی داعش هستند، حال در تاریخ 10 فوریه سال جاری، گروهی از دوست داران "دریفت" به یکی از مناطق آزاد شده شهر موصل رفته‌اند و با چراغ سبز نیروهای امنیتی، قصد دریفت زنی در خیابان‌های موصل را داشتند که فیلم روند آماده سازی و فیلم برداری آن توسط گروه خودروبانک آماده شده و در انتهای مقاله بارگذاری شده است. اما قبل از اینکه کار خود را به صورت جدی آغاز کنند، در جریان فیلمبرداری دچار مشکل شده و برنامه خود را به طور کامل متوقف می‌کنند که دلیل آن پرواز کردن هواپیماهای بدون سرنشین داعش برای شناسایی تحرکات منطقه و سپس برای بمباران منطقه عنوان شده است که همین مورد باعث تعطیل کردن برنامه و خروج کامل این تیم از موصل می‌شود.
در آخر هم این گروه دریفت زنی برای اثبات ادعاهای خود مبنی بر اینکه برنامه‌ای برای دریفت زدن در موصل داشته است، فیلم ضبط شده از روند کار شکست خورده خود را منتشر کرده‌اند که توسط گروه خودروبانک آماده شده و در ادامه مطلب قرار گرفته است.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/12/11
موصل تو عراقه
1395/12/11
خیلی جالبه!
اسایش و ارامش یک کشور رو از مردمش صلب کنی و بعد با خیال راحت تو اون کشور با ماشینت دریفت اجرا کنی!!!
لا حول ولا قوه الا بالله.. الله الکریم... الله الکریم...
1395/12/11
سومیتومو صبر کن بعد یه مدتی هم ماست سیاه میشه :|
1395/12/12
عزیزم موصل در عراقه سوریه نیست