موضوعات داغ

لطفاً برای جوانان لامبورگینی نخرید! + فیلم

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
شور جوانی اگر کنترل نشود و در راه درست مصرف نشود، قطعاً از جایی بیرون خواهد زد که یا به خود آسیب می‌رساند و یا محیط اطرافش را تحت تاثیر قرار می‌دهد. مثل ورزش‌های خطرناک و یا حتی کارهای عجیب و غریب برای ترشح بیش از حد آدرنالین در خون که یک هیجان سرخوش در جوان بوجود می‌آورد. به همین دلیل است که نباید یک دستگاه خودروی لامبورگینی گالاردو را دست یک جوان 18 ساله داد.
اکثر ما در دوره جوانی به سر می‌بریم و یا برخی از شما این دوره را گذرانده‌اید و با هیجانات آن آشنایی دارید و قطعاً تجربه این را دارید که اگر یک دستگاه خودروی معمولی به دستان یک جوان خودروباز بیافتد، آن وقت است که باید منتظر یک خبر ناگوار برای خودرو و یا برای خود جوان بود، حال تصور کنید یک دستگاه خودروی لامبورگینی گالاردو زیر پای یک جوان 18 ساله بیافتد، اینجاست که درست مثل موضوع اصلی مقاله ما، دیگر نباید به سالم برگشتن خودروی لامبورگینی امیدوار بود، چون ویژگی محصولات لامبورگینی وقتی به آن نگاه هم می‌کنید، شما را جذب خود می‌کند تا پای خود را بر روی پدال‌هایش فشار دهید و عملکرد پیشرانه 10 سیلندر و یا پیشرانه‌های 12سیلندر آن را مورد آزمایش قرار دهید.

تصادف لامبورگینی

تصادف لامبورگینی

باتوجه به اطلاعات بدست آمده، اخیرا یک جوان 18 ساله با اصرارهای فراوان بر پدر و مادر خود، آن‌ها را راضی می‌کند تا یک دستگاه خودروی لامبورگینی گالاردو به مناسبت جشن تولد 18 سالگی برایش بخرند و والدین این جوان هم تن به این خواسته داده و یک دستگاه خودروی لامبورگینی گالاردو برای فرزندشان می‌خرند، ولی در نهایت آخر هفته جاری هیجاناتش بالا می‌زند و با سرعت به داخل کانال بزرگ آب سقوط می‌کند تا کادوی تولد چند صد هزار دلاری‌اش در عرض چند ثانیه تبدیل به یک مشت آهن پاره شود، هرچند به نظر نمی‌رسد که خسارت آنچنان سنگینی به خودروی لامبورگینی گالاردو وارد آمده باشد و همین لاشه تصادف کرده هم خود چندین هزار دلار می‌ارزد.

نظرات کاربران

6 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/12/12
ااااااا اخه چرا اين خبرو گذاشتي خودرو بانك؟؟؟؟ تازه بابام و راضي كرده بودم برام لامبورگيني بخره!!!
1395/12/12
حیف شد . تازه بابام میخواست یه لامبورگینی اونتادور برام بخره این مقاله رو دید منصرف شد D:
1395/12/12
چشم به بابام میگم برام نخره :))
حیف قرار بود عیدی بهم اونتادور بده :)
1395/12/13
ضمن تأیید کامنت دوست عزیز دیگری (آخه چرا این خبرو...) باید عرض شود این قبیل اخبار زرد اساسا محلی از اعراب در بهترین سایت خودرویی کشور ندارد. خودرو بانک سایت سطح پایینی نیست!
موفق باشید
1395/12/13
معلومه ك خونواده ي فقيري داره...كاش ميدونستيم بهشون كمك ميكرديم تا كادوي خوبي بگيرن مثلا يدونه لامبورگيني گالاردو
1395/12/13
کار هوشمندانه ای کردید!