موضوعات داغ

تبلیغات عجیب و غریب رنو ساندرو استپ وی جدید! + فیلم

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
در دنیای مدرن امروز و با روی کار آمدن شبکه‌های مختلف تلویزیونی و شبکه‌های مجازی اینترنتی، تبلیغات یکی از اصلی‌ترین و کاربردی‌ترین روش‌های ممکن برای جذب مشتری و شناخت محصولات خود به جهانیان خواهد بود که در این بین شرکت‌های خودروسازی هم به نحو احسن از این رسانه‌های فراگیر استفاده می‌کنند و تبلیغات خاص خود را برای جذب مشتری ارائه می‌دهند که بیشتر آنان بسیار جذاب و خلاقانه هستند، ولی اخیرا به نظر می‌رسد خلاقیت شرکت خودروسازی "داچیا" دچار مشکل شده و تبلیغاتی بسیار عجیب و غریب تولید می‌کند که بجای جذب مشتری، شما را تاحدودی برای خرید محصولاتش دچار تردید می‌کند!
پیرو موضوع بالا، در خودروبانک فیلم‌های عجیب و غریب "داچیا" برای تبلیغ ساندرو استپ وی جدید را آماده کرده‌ایم که یکی از آنان تاحدودی قابل قبول است و اشاره به حضور یک پری دریایی داخل ماشین (مثلا ماشین جذابی است) دارد که از سقف آن برای تازه ماندن این پری دریایی آب پاشیده می‌شود، ولی در فیلم دیگر می‌توان خودروی داچیا ساندرو استپ وی را در نقش یک خودروی چمن زنی مشاهده کرد که بسیار بی معنی و بیشتر دافع مشتری است تا اینکه جذب کننده مشتری باشد! هرچند هدف از ساخت این تبلیغات عجیب و غریب بیشتر رساندن این موضوع خواهد بود که شرکت خودروسازی داچیا جدیدترین نسخه از ساندرو استپ وی با چهره‌ای کاملا جدید را طراحی و تولید کرده است. از طرفی دیگر هم عجیب بودن این تبلیغات می‌تواند یک سوژه مناسب برای رسانه‌های بین المللی فراهم کند که در قالب "عجیب و غریب‌ترین تبلیغ جهان"، فیلم‌هایی که تولید کرده‌اند را بازنشر کنند که بدون شک در این امر موفق شده‌اند.

نظرات کاربران

9 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/12/14
ميمردن اين مدلشو مونتاژ ميكردن؟
اينا ك سوبله چوبله مردم بدبختو تيغ ميزنين
حداقل نسخه بروزشو مياوردن يكم قيافش قابل تحمل تر بود!!
1395/12/14
قیمت نسل جدید تو اروپا: ۲۴میلیون و ۵۰۰(۵۹۹۵یورو)
قیمت نسل قدیم تو ایران: ۶۴ میلیون و ۵۰۰ (بازار آزاد)
جنایت خاموش!!
1395/12/20
اون قیمت اروپا که نوشتی برا مدل ارزان و پایه هست ولی مدلی که تو ایرانه فول هست و قیمتی رو هم که پارس خودرو میده 46 م برا گیربکس دستی و فول و 52 برا مدل اتو فول هست و اون قیمت بالا به خواتر دلال بازی بازار آزاد هست
جایی که پراید رو 21 م میدن فکر نکنم پارس خودرو ساندرو رو 24 م فول دنده اتو رو بده
کسایی هم که میگن این ماشین زشته و بدرد نخوره ، بگن ببینم با این پول تو ایران جز آشغال چیز دیگه ایی هم میدن؟؟؟؟؟ مگه طرف رفته بجای میتسوبیشی میزاژ یا تویوتا یاریس و کرولا اینو خریده ؟؟؟؟ خوب با46 م ماشین صفر با کیفیت تو بازار چی داریم ؟؟؟؟
یه حرفی رو بزنید که من خریدار بتونم بهش عمل کنم نه این که فقط مسخره بازی و همش بگیم کسی که بخره دیونه هست ؟؟؟؟ پژو سوارها سال86 برا ال90 هم همین داستان ها رو می گفتن ولی فروشش باعث شد همه بگن درسته طراحی خوبی نداره ولی کیفت و فنیش از پژو و سمند خیلی بهتره
1395/12/14
یاد خودروهای چمن زنی افتادم !
1395/12/14
واقعا هم با او قیافش به درد چمن زدن هم میخوره
1395/12/14
یه ماشین 24میلیونی شده اینجا 50-60!!!
دهنتون سرویس مسعولین
1395/12/14
مضخرف
1395/12/14
احتراما..درآخر فیلم اعلام حدود ۶۰۰۰یورو میشود...واقعا قیمت این خودرو ۶۰۰۰یورو هست؟
1395/12/18
قشنگه که تبلیغش. سلام قیمت پایینترین مدلو زده نوشته از6000 تا یعنی شروعشه تازه قویترین موتورش تو ایران تولید میشه که گرونتر هس حداقل موتورش از آی 20 خیلی بهتره.