موضوعات داغ

اولین گردهمایی رنو داستر در ایران + عکس

عکس مطلب اول
روز جمعه 13 اسفند ماه نخستین گردهمایی رنو داسترسواران ایرانی در پارک پردیسان تهران برگزار شد. رنو پس از مدل های موفق تندر 90 و رنو مگان که تولید داخل بودند با نگین خودرو شروع به واردات محصولات دیگری کرده که همانند محصولات دیگر رنو خودرو های بادوام و مطمئنی هستند.
رنو داستر کراس اوری که در سال 2009 توسط رنو روی پلفت فرم B0 رنو نیسان طراحی گردیده و در رومانی توسط داچیا یکی از زیر مجموعه های شرکت رنو ساخته می شود. داستر بجز ایران، در بازار های مختلفی مثل هند و مکزیک و روسیه و ... فروخته می شود و به عنوان یک خودروی بادوام و مقرون بصرفه شناخته می شود. رنو داستر با موتور 2 لیتری و گیربکس 4 سرعته اتوماتیک در دو نوع تک دیفرانسیل و دو دیفرانسیل در ایران عرضه می شود که توانایی تولید 135 اسب بخار قدرت و 195 نیوتن متر گشتاور را دارد. رنو داستر از نظر قوای حرکتی و فنی همچنین کیفیت قطعات و ایمنی توانسته مالکان خود را راضی نگه دارد و جای خود را در محدوده قیمتی 100 تا 120 میلیون تومان باز کند.
در گردهمایی روز جمعه 16 نفر از مالکان رنو داستر در پارک پردیسان گرد هم آمدند و توانستند به تبادل نظرات و انتقال تجربیات یکدیگر بپردازند. رنو داستر های موجود در این گردهمایی از انواع pe و 2wd و 4wd بودند که 16 خودرو مدل 2016 و 2017 و از نوع ph2 بودند و یک خودرو مدل سال 2015 بود.
این گردهمایی به عنوان اولین دورهمی رنو داستر سواران ایرانی بسیار پرشور برگزار شد امیدواریم در سال آینده شاهد گردهمایی های بیشتری از این دست باشیم.

نظرات کاربران

8 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/12/14
واقعا 98 میلیون ارزش خرید داره
اولا که فرانسوی هست چینی نیست
دوما 5 سال یا 15000 کیلومتر گارانتی داره
با کیفیت، با دوام، با اصالت هست
حالا حالا به فکر خراب شدنش نباشید
شتابش 10 ثانیه است
مصرف سوخت ترکیبی 7/5 هست
از چری تیگو 5 به جز طراحی بهتره
1395/12/15
آره واقعا اصالت داره تا حدی که طراحی تندر90 رو میشه به راحتی درون این ماشین 100 میلیونی دید واقعا طراحی فقط فرانسه و به خصوص رنو ، هیوندای باید به جای استخدام طراح بوگاتی شیرون یه دوتا طراح از رنو استخدام می کرد
1395/12/16
از ماست كه برماست
1395/12/14
دوستان داستر سوار راهنمایی بفرمایند که خرید این خودرو نسبت به رقبا
مناسب است؟مزایا و معایب این خودرو را شرح دهند.
1395/12/15
سلام، من اين خودرو رو نداشتم، ولى يه مدت دنبال خريدش بودم. اميدوارم بتونم تو انتخابتون كمكي بكنم.
شما تو اين رنج قيمت و تو اين سگمنت جز اين ماشين، و چيني ها انتخاب ديگه اي نداري، البته تيوولي هم هست(كه به شخصه به خاطر عدم گستردگي و تضمين نبودن خدمات پس از فروش از سوي شركت وارد كننده جزو گزينه ها نميدونم، هرچند كه شنيدم ماشين خوبيه و داره پاى عدم پشتيباني شركت وارد كنندش ميسوزه).
با توجه به يه تحقيق كوچيكي كه من كردم(فيلم هاي تست و آفرود و بررسي اين خودرو تو يوتيوب و بازديد خودرو تو نمايشگاه ها) مدل ٢ ديفرانسيل ٢٠١٧ بهترين گزينه تو خودرو هاي صفر، تو اين رنج قيمت هست. مخصوصا مدل دو ديفرانسيل كه مجهز به يه سري سيستم هاي عالى هست كه تو خودرو هاي زير ٢٠٠ ميليون تومان فقط اين خودرو داره.
خودرو هاي اقتصادي شركت رنو به شدت خودرو هاي با دوامي هستن، البته كه درست نگهداري اون ها هم خيلي مهمه! هدف توليد اين ماشين هم به نوعي خودروى كار براي اقشار متوسط و متوسط رو به پايين هست، كه از صدقه سر دوستان وارد كننده و برادران دلال تبديل به ماشين لوكس براي اقشار پر درآمد شده.
در آخر به نظر شخص من كيفيت قطعات و اصالت خودرو بسيار بيشتر از سانروف و دوربين دنده عقب ارزش داره. اميدوارم كمك كرده باشم.
1395/12/14
به اکثر محصولات رنو باید لقب "جوجه اردک زشت" داد. واقعا مزخرفه طراحیشون
1396/3/4
اشغال فروشی وگرون فروشی تخصص خودروساز های ماست از ماست که برماست
1396/6/20
تازگی داستر 4wd گرفتم
بنظرم از نظر شاسی ضعیف میباشد اینطوری که تبلیغ میکردن نمیشه اون را یک خودرو آفرود نامید مخصوصا اتصال چرخ عقب به بدنه بنظر من ضعیف هست