موضوعات داغ

تحویل بوگاتی شیرون به مشتریان رسما آغاز شد + فیلم

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
بوگاتی شیرون، خودروی جدید و پرچم دار این شرکت خودروسازی فرانسوی که قرار است دنباله روی پدر خود یعنی بوگاتی ویرون باشد، سال گذشته به صورت رسمی معرفی شد و سروصدای زیادی به همراه داشت. در نهایت زمان تحویل آن به مشتریان فرا رسید تا شاهد حضور این غول صنعت خودروسازی در خیابان‌ها باشیم.
براساس اعلام رسمی شرکت خودروسازی بوگاتی، در سال جاری تولید و تحویل بیش از 70 نمونه خودروی بوگاتی شیرون برنامه ریزی شده است که هم اکنون اولین نمونه‌های آن برای تحویل به مشتریان وارد بازار اروپا و خاورمیانه شده است که یکی از آنان برای شاهزاده سعودی، یعنی "بدر بن سعود" پسر پادشاه سابق عربستان یعنی "ملک عبدالله" ساخته شده است. ولی مهم اینجاست که خودروی شیرون وارد بازار شده و می‌توان شاهد تست و بررسی‌های مختلف این خودروی هایپرکار در رسانه‌های مختلف بود.
در ادامه گفتنی است که بوگاتی شیرون در مقایسه با بوگاتی ویرون در سایزبندی بدنه، حدود 82 میلی متر طولانی‌تر، 40 میلی متر عریض‌تر و 53 میلی متر هم بلند‌تر است که موجب افزایش 155 کیلوگرمی وزن آن نسبت به ویرون هم شده و حالا وزن آن به 1995 کیلوگرم رسیده است. در فضای داخل کابین هم شرکت سازنده ادعای افزایش ارتفاع سقف به مقدار 12 میلی متری را کرده که از افزایش 53 میلی متری ارتفاع کلی خودرو نسبت به بوگاتی ویرون بدست آمده است.
در زیر کاپوت این خودرو هم هیولایی 16 سیلندر قدرتمند‌تر با حجم 8 لیتری مجهز به چهار توربوشارژر قرار گرفته که با قدرت 1479 اسب بخاری و گشتاور 1600 نیوتن متری خود، می‌تواند شتاب صفر تا صد کمتر از 2.5 ثانیه و حداکثر سرعت بیش از 420 کیلومتر بر ساعت را به کمک جعبه دنده‌ی دو کلاچه اتوماتیک خود و البته سیستم چهارچرخ محرک به ثبت رساند.



نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/1/8
منم یدونه ثبت نام کردم ولی بهم تحویل ندادن البته پراید😂😂😂😅