موضوعات داغ

ولار، الماس درخشان لندروور + فیلم

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
کمپانی خودروسازی لندروور پیش از شروع بکار نمایشگاه بین المللی ژنو 2017، جدیدترین و منحصربه فردترین محصول خود را تحت عنوان "Velar" معرفی کرد. خودرویی که چه در داخل کابین و چه در ظاهر خود از فاکتورهای طراحی بسیار پیشرفته و نوآورانه سود می‌برد که حالا به صورت آنلاین معرفی شده است تا مقدمه‌ای برای نمایش عمومی آن در نمایشگاه بین المللی ژنو2017 باشد.
این خودرو شاسی بلند عمدتا به عنوان یک خودروی شاسی بلند کوپه معرفی شده است، اما درست همانند محصولات مرسدس بنز جای هیچ نگرانی نخواهد بود، زیرا کوپه بودن این خودرو اشاره به خصوصیات نسبتا اسپرت این خودرو و الگوبرداری‌های صورت گرفته از خودروی رنجروور اسپرت دارد و در مقابل شما همچنان می‌توانید یک خودروی شاسی بلند 4 درب داشته باشید، ولی حالا با یک طراحی شیک و زیبا و همچنین یک طراحی مدرن و لاکچری در داخل کابین روبرو هستیم که در همان نگاه اول هرکسی با هرسلیقه‌ای را شیفته خود می‌کند و می‌توانید با مراجعه به گالری تصاویر و یا با تماشای فیلم معرفی این خودرو در خودروبانک، از زیبایی و نوآوری‌های این خودرو لذت ببرید، ولی همچنان با ما همراه باشید تا به مشخصات فنی این خودرو هم سری بزنیم.
باتوجه به اطلاعات رسمی ارائه شده توسط لندروور، خودروی شاسی بلند "ولار" با سه پیشرانه مختلف بنزینی و دیزلی از تابستان پیش رو کار خود را در بازارهای بین المللی آغاز خواهد کرد که مدل پایه آن با قیمتی 50 هزار و 895 دلاری به همراه پیشرانه‌ای 2 لیتری چهار سیلندر توربوشارژر با حداکثر قدرتی 247 اسب بخاری وارد بازار می‌شود.
بعد از این مدل هم می‌تواند با پرداخت هزینه‌ای حدودا 57 هزار و 195 دلاری، صاحب شاسی بلند "ولار" با پیشرانه‌ای محرک توربو دیزلی شد که دارای حجمی 2 لیتری بوده و می‌تواند حداکثر قدرتی 180 اسب بخاری تولید کند که یک سیستم محرک مقرون بصرفه با گشتاوری بالا تلقی می‌شود و نمی‌توان بر روی قدرت اسب بخار آن حساب باز کرد.
در آخر هم به قوی‌ترین مدل لندروور ولار می‌رسیم که دارای پیشرانه‌ای 3 لیتری شش سیلندر سوپرشارژر بوده و می‌تواند حداکثر قدرتی 380 اسب بخاری در اختیار اتومبیل قرار دهد که برای داشتن این خودرو باید بهای بیشتری هم پرداخت کنید که شرکت سازنده قیمتی 65 هزار و 195 دلاری را در نظر گرفته است.



نظرات کاربران

6 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/12/16
با سلام
میشه گفت خوشکلترین شاسی بلند متعلق به لندرور است.
1395/12/16
به نظرم رنجرور با VELAR دو مدل قبلی رو که در دو رده متفاوت بودن رو کشت. رنجرور Evoque و رنجرور Sport !

با موتور 2000 CC قیمتش 40 هزار دلاره کمی هم ارزون تر از Evoque و البته همه جوره هم سرتر از اووک هست

با موتور 3000 CC قیمتش 60 هزار دلاره که بازم از رنجرور Sport ( مدل 6 سیلندر اش) ارزونتره در عین داشتن تکنولوژی های جدیدتر

و البته موتوری جدید که قدرت بیشتری هم تولید میکنه
1395/12/16
فقط يه سوال دارم ... اين ماشين بود ؟! :-/
اينايي كه ما اينجا سوار ميشيم چيه ؟
1395/12/16
اصالت از سر و روش میباره . اصالت که باشه یعنی متفاوت بودن ، یعنی زیبایی ، یعنی کیفیت ، یعنی شخصیت ، یعنی همه چیز تمام و یعنی این ...
1395/12/16
الان آقای zak میاد میگه هیوندا و کیا از این بهتره
1395/12/17
ماشینای انگلیسی واقعا خاص هستن