موضوعات داغ

بی ام و M760Li و شتاب زیر 4 ثانیه ای + فیلم

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
پیش‌تر شرکت خودروسازی ب ام و اعلام کرده بود که تمایلی به ارائه یک نسخه M از سری 7 خود دارد، حال از آنجایی که نسخه‌ای ویژه از سری 7 توسط آلپینا معرفی شد، مردم روی برگردان آن شدند و فکر کردند که نسخه وعده داده شده شرکت خودروسازی BMW، همان ب ام و سری 7 آلپینا است، اما در نهایت این شرکت خودروسازی نسخه مختص خود را با نام M760Li در جدیدترین دوره از نمایشگاه ژنو سال گذشته معرفی کرد که ادعا می‌شد قوی‌ترین مدل آن قادر به ثبت شتاب صفر تا صد حدودا 3.7 ثانیه‌ای است، به همین دلیل شرکت خودروسازی BMW یک ویدیو از شتاب گیری این خودروی اسپرت و لوکس آماده کرده است تا به تمامی حرف و حدیث‌های پیرامون این موضوع پایان دهد که شما هم می‌توانید در خودروبانک شاهد آن باشید.
قبل از تماشای ویدیو بد نیست بدانید که این اتومبیل در عقب خود همچون M2 و M3، نشانی مخصوص از سری M دارد که موجب افزایش پتانسیل سریع رفتن در این خودروی لوکس شده است. چند چیزی که برای این خودرو مشخص شده است، اول از همه پیشرانه محرک 12 سیلندر بنزینی توربوشارژ از خانواده توئین پاور آن است که حالا با بسته‌ای عملکردی M، حداکثر قدرت تولیدی آن به 600 اسب بخار رسیده که می‌تواند در عرض 3.9 ثانیه از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسد. با این حال هنوز هم ب ام و آلپینا قدرت و عملکردی بهتر دارد، پس در این خصوص ب ام و از همین پیشرانه غول پیکر 6.6 لیتری، حداکثر قدرتی 610 اسب بخاری را هم استخراج کرده که شتاب صفر تا صد را در 3.7 ثانیه می‌زند تا برتری خود را در مقابل B7 آلپینا به اثبات برساند که می‌توانید فیلم این شتاب گیری را در خودروبانک مشاهده کنید.
برای بهبود و کارایی بهتر بسته عملکردی M و در راستای آن استفاده بهینه از پیشرانه قدرتمند آن هم تغییراتی در طراحی خودرو ایجاد شده و یک سری چیزها هم جدیدا به خودرو اضافه شده که مهم‌ترین آن‌ها شامل ورودی‌های هوای بزرگ‌تر بر روی سپر جلو، خروجی‌های اگزوز اسپرت، رینگ‌های جدید آلیاژی، کالیپراسیون قرمز رنگ ترمزها و... می‌شود.


نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد