موضوعات داغ

خودروهای ویژه در فروشگاه اتومبیل میامی

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
نمایندگی فروش خودروهای عجیب و غریب پرستیژ واقع در شهر میامی ایالات متحده آمریکا که همیشه خودروهای سوپر اسپرت، خودروهای هایپرکار و همچنین خودروهای لوکس بسیار ویژه را برای فروش مهیا می‌کند، این بار هم دو خودروی بسیار ویژه از سرزمین رومی‌ها آماده کرده است که یکی از آنان با نام تمپستا و دیگری هم با نام دیابلو شناخته می‌شود.
نام تمپستا (Tempesta) چندان مورد توجه نیست، ولی شاید با دیدن نام دیابلو در پاراگراف قبل، به فکر خودروی افسانه‌ای و پرچم دار سابق شرکت خودروسازی لامبورگینی افتاده‌اید، ولی حقیقت ماجرا اینجاست که هر دو نام "تمپستا" و "دیابلو" بیانگر دو مدل متفاوت از خودروی ایتالیایی پاگانی هوایرا است که هر دوی آنان در سال 2014 میلادی ساخته شده و حالا برای فروش در نمایشگاه اتومبیل میامی اعلام حضور کرده‌اند.

پاگانی هوایرا

پاگانی هوایرا


اول از همه اگر با خودروی "تمپستا" شروع کنیم، می‌توان گفت که این خودرو از یک طراحی ظاهری ساده‌تر با قطعات فیبرکربنی "قابل مشاهده" کمتری سود می‌برد که در این بین تنها قسمتی از کاپوت موتور، تیغه آیرودینامیکی زیر سپر، آینه‌های بغل، باله‌های متحرک آیرودینامیکی عقب و ... دیده می‌شود که به صورت خام از فیبرکربن ساخته شده‌اند.

پاگانی هوایرا

پاگانی هوایرا


در مقابل هم مدل "دیابلو" دیده می‌شود که بدنه آن کاملا از فیبرکربن ساخته شده و به صورت خام می‌توان شاهد بکارگیری آن در ساخت بدنه اتومبیل بود، هرچند این خودرو با خطوط قرمز رنگ بر روی اقسانقاط بدنه خود و همچنین بر روی رینگ‌های آلیاژی اسپرت خود، جذابیت و زیبایی بیشتری نسبت به مدل "تمپستا" دارد.
در ادامه می‌توانید با تماشای تصاویر این دو خودرو به تفاوت‌های ظاهری آنان با یکدیگر پی ببرید.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1402/4/23
خیلی خفن