موضوعات داغ

بوگاتی جدید کریستیانو رونالدو با 1500 اسب بخار در ژنو + فیلم

عکس مطلب اول
بوگاتی شیرون جدیدترین ابر خودروی تولید شده توسط بوگاتی است که امروز در نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۱۷ نیز به نمایش عمومی گذاشته شد. البته اخیرا گویا فوتبالیست مشهور یعنی کریستیانو رونالدو نیز تصمیم به خرید یکی دستگاه از این خودرو گرفته است و همین موضوع باعث شده بود تا نام شیرون حتی پیش از آغاز نمایشگاه ژنو نیز مطرح باشد. پیش بینی می شود این ابر خودروی جدید با ورود به خیابان ها همانند سلف خود یعنی ویرون رکوردهای زیادی را خواهد شکست.
بوگاتی شیرون در تاسیسات این شرکت در مولشیم فرانسه به تولید خواهد رسید و تولید آن نیز به 500 دستگاه محدود خواهد شد. نخستین معرفی از این خودرو در نمایشگاه ژنو سال گذشته انجام شد و امسال نیز این خودرو در این نمایشگاه حضور دارد که گروه خودروبانک نیز نمایشگاه را پوشش می دهد. شیرون نیز همانند ویرون به یک موتور تمام آلومینیومی دبلیو شکل 16 سیلندر مجهز شده است که دارای 8 لیتر یا به عبارت دقیق تر 7993 سی سی حجم بوده و مجهز به ۴ عدد توربوشارژر است. این موتور از نوع DOHC و دارای 64 سوپاپ است. این موتور قدرتمند توانایی تولید ۱۵۰۰ اسب بخار قدرت در 6700 دور بر دقیقه و ۱۶۰۰ نیوتون متر گشتاور را دارد که تمام این گشتاور از دور موتور ۲ هزار دور بر دقیقه در اختیار راننده است. این نیروی عظیم حدود 300 اسب بخار بیشتر از نیروی تولیدی توسط قوی ترین نسخه ی بوگاتی ویرون است و از سریق یک گیربکس ۷ سرعته ی دوبل کلاچ به هر چهارچرخ خودرو انتقال پیدا می کند.

بوگاتی شیرون

بوگاتی شیرون

با این حساب ادعا شده است که شتاب صفر تا صد کیلومتر بوگاتی شیرون عددی در حدود ۲.۴ ثانیه دارد. همچنین شتاب صفر تا 160 کیلومتر بر ساعت این خودرو نیز 4.8 ثانیه، شتاب صفر تا ۲۰۰ کیلومتر آن 6.5 ثانیه و شتاب صفر تا ۳۰۰ کیلومتر آن نیز 13.6 ثانیه است. این خودرو توانایی دست یابی به حداکثر سرعت 463 کیلومتر بر ساعت را دارد اما بوگاتی گفته است که به دلایل ایمنی سرعت این خودرو را به صورت الکترونیکی بر روی 420 کیلومتر بر ساعت محدود خواهد کرد. با اینکه بوگاتی سعی کرده برای کاهش وزن در این خودرو تا جای ممکن از مواد پیشرفته ای مانند الیاف کربن بهره گیزی کند اما وزن این خودرو همچنان در مقایسه با سایر سوپر اسپرت ها همچنان بالا است و به حدود 1996 کیلوگرم می رسد.
در حال حاضر قیمت این خودرو 2.7 میلیون دلار است و برای تحویل آن ماه ها باید صبر کرد. در ادامه می توانید فیلم و تصاویر اختصاصی تهیه شده توسط تیم خودروبانک در نمایشگاه خودروی ژنو را تماشا کنید.


نظرات کاربران

9 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/12/18
واي خداي من !!!معركست.وحشتناك عاشقشم.
به اميد روزي كه اين جور ماشين ها به ايران راه يابند.
مرسي خودرو بانك.
1395/12/18
شما دیگه بچه شیش ساله نیستید که با خبرای زرد مربوط به این بازیگر و اون فوتبالیست ذوق کنید. ببخشید که کامنتم یه کم نیش داره چون حرکت شما هم خیلی آزار دهنده ست که یکی از بزرگترین دستاوردهای این صنعت رو که کلی مهندس نابغه و هنرمند در آفریدنش نقش داشتن رو در حاشیه قرار میدید و یه فردی که به جز عضلات نسبتا ورزیده و کمی ادا اطوار هیچ امتیاز برتر دیگه ای به لحاظ دانش و شعور و شخصیت نداره بولد میکنید و به عنوان اخبار تاپ در نظر میگیرید.
جذابیت اخبار مربوط به دنیای ماشینا برای امثال من فکر میکنم به خاطر خود ماشینا باشه و بس.
1395/12/18
دوست عزیز حرف شما تا حدودی زیادی درست ولی نباید انکار کنی تبلیغاتی که کریس رونالدو برای شیرون کرد خیلی سر و صدا کرد و مورد توجه قرار گرفت !! حداقل بین ورزشکارا که رونالدو جزو بهترین ها برای تبلیغات و نشون دادن محصول هست . هم تو فوتبال هم تو مد موفق بوده
1395/12/19
حالا شما خودت کنترل کن اقا رضا ...بعدشم هر که نفهمه میگه تو رفیق فابریک رونالدو هستی که اینجور در موردش قضاوت میکنی شما دوست عزیز یاد بگیر کسیو پیش داوری نکنی..در ضمن اون چیزی هم که شما بهش میگی ادا اطوار ...پسر خوب اون اسمش تکنیک هست
1395/12/19
اقا رضا دمت گرم حرف دل مارو زدي
1395/12/19
با سلام حرفتون متین ولی خود بوگاتی وقتی از رونالدو و امثالهم برای تبلیغ استفاده میکنه دیگه خودرو بانک چیکار کنه . خود شرکت سازنده هم پس فقط باید تبلیغاتش رو از طریق مانور روی مشخصات فنی این ابر ماشین جلو ببره و بس .
1395/12/19
اولا شما با حرفی که درباره رونالدو زدی تکلیفت معلومه و هرکی کامنتتو بخونه خودش میفهمه چی به چیه
دوما خود بوگاتی به شدت داره با کریس رونالدوی افسانه ای تبلیغ میکنه و نه اینکه رونالدو پز بده که بوگاتی داره و ویدیو های اخیر بوگاتی شیرون کاملا حرفم رو تأیید میکنه

سوما برای خرید بوگاتی شما نمیتونی مث پیکان بری بنگاه و اونجا تستش کنی باید دعوت نامه رسمی بوگاتی برات فرستاده بشه و اینکه رونالدو جز اولین نفراتی بوده که تونسته ماشین رو تست بکنه قطعا به دلیل خواست خود بوگاتی بوده برای تبلیغات بیشتر ، کریس رونالد درامد سالانه ای که فقط از تبلیغات کفش نایک درمیاره بیشتر کل فروش سالانه بوگاتی ویرون هست پس فکر نکن کار بوگاتی احمقانه ست!
دانش مهندسی بوگاتی قطعا شاهکاره و کسی هم که باید تبلیغشو بکنه باید یه افسانه واقعی باشه!! یکی از راه های بسیار عالی تبلیغات نشون دادن اینه که افراد بی نظیری مث رونالدو ازش استفاده میکنن ، بوگاتی مشتری های مولتی میلیارد خاص خودشو داره اما هیچکدوم مثل کریس مشهور و محبوب و آشنای برای مردم نیستن
1395/12/18
آل طه جان خودتم تو عکس وایمیستادی!
1395/12/19
خیلی خوبه
آیا ایران خودرو تصمیم به مونتاژ این خودرو را ندارد؟