موضوعات داغ

پورشه پانامرا توریسمو با طراحی ظاهری متفاوت در ژنو + فیلم

عکس مطلب اول
مطمعنا هیچ خودرویی از محصولات پورشه به اندازه ی پانامرا توریسمو در نمایشگاه ژنو ۲۰۱۷ جلب توجه نمی کند. این خودرو که به گونه ای می توان آن را نسخه ای شوتینگ برک از پورشه پانامرا دانست در این نمایشگاه برای نخستین بار در معرض بازدید عمومی قرار گرفت.
در خصوص این خودرو باید گفت که محصولاتی چون آئودی RS6 آوانت و مرسدس بنز CLS شوتینگ برک را هدف گرفته است و به احتمال زیاد با توجه به پیشرانه های قدرتمند جدیدی که پورشه برای پانامرا در نظر گرفته است، این خودرو بتواند شرایط سختی را برای رقبا ایجاد کند.
ضعیف ترین گونه ی این خودرو با نام پانامرا ۴ اسپرت توریسمو مجهز به یک موتور ۳۳۰ اسب بخاری است که می تواند در پانامرا را در عرض ۵.۵ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برساند و تا سرعت ۲۶۰ کیلومتر بر ساعت نیز به شتاب گیری خود ادامه دهد. مصرف سوخت این خودرو علیرغم وزن سنگین آن تنها ۷.۸ لیتر در هر صد کیلومتر است.
مدل بعدی این خودرو با نام پانامرا ۴ اس اسپرت توریسمو دارای یک موتور ۴۴۰ اسب بخاری است که شتاب صفر تا صد کیلومتر ۴.۴ ثانیه و حداکثر سرعت ۲۸۶ کیلومتر بر ساعت را برای این خودرو به ارمغان آورده است. مصرف سوخت این مدل نیز تنها ۸.۲ لیتر در هر صد کیلومتر است.
مدل قوی تر هم پانامرا توربو اسپرت توریسمو است که با موتور ۵۵۰ اسب بخاری خود می تواند در عرض ۳.۸ ثانیه (با پکیج اسپرت ۳.۶ ثانیه) به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند و حداکثر سرعت آن هم ۳۰۴ کیلومتر بر ساعت است. هنوز زمان دقیق و قیمت این استیشن ۵ متری مشخص نیست.
اما در ادامه می توانید ویدئو و تصاویر تهیه شده توسط گروه خودروبانک را مشاهده کنید.


نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/12/19
خوده پانامرا شوتینگ بریکه اونقت چه جوری اینو به گونه ای نسخه ای شوتینگ بریک میدونی ؟