موضوعات داغ

سانگ یانگ تیوولی جدید با فضای بار بیشتر در ژنو + فیلم

عکس مطلب اول
کراس اوور سانگ یانگ تیوولی XLV، خودرویی اقتباس شده از مدل استاندارد تیوولی که در ابعاد و حجم بدن بزرگ‌تر از سانگ یانگ تیوولی طراحی و تولید شده است، بار دیگر به همراه شرکت خودروسازی سانگ یانگ به نمایشگاه بین المللی ژنو 2017 آمد تا در کنار بزرگان صنعت خودروسازی در معتبرترین و بزرگ‌ترین نمایشگاه بین المللی جهان رخ نمایی کند.
همین ابتدای کار باید گفت که شرکت خودروسازی سانگ یانگ بر روی مدل سانگ یانگ XLV از همان پیشرانه‌های نسخه استاندارد استفاده کرده است که به ترتیب شامل پیشرانه‌ای 1.6 لیتری دیزلی با حداکثر قدرتی 113 اسب بخاری و پیشرانه‌ای 1.6 لیتری بنزینی 128 اسب بخاری می‌شود که نیروی تولیدی آنان به وسیله جعبه دنده‌ای 6 سرعته دستی و یا 6 سرعته اتوماتیک، به هر چهار چرخ اتومبیل و یا تنها به چرخ‌های جلوی ماشین ارسال می‌شود.
یکی از بزرگ‌ترین نقاط قوت سانگ یانگ تیوولی XLV نسبت به مدل استاندارد، ظرفیت بار 720 لیتری آن است، در صورتی که با جمع کردن صندلی‌های عقب این مقدار حجم بار به 1440 لیتر هم افزایش می‌یابد که دلیل اصلی آن داشتن سقفی کشیده و شاید بخشی از آن به خاطر افزایش حدودا 245 میلی متری طول اتومبیل بوده است. هرچند عرض و ارتفاع اتومبیل هم به مقدار خیلی کمی افزایش پیدا کرده است.

سانگ یانگ تیوولی XLV

سانگ یانگ تیوولی XLV


از لحاظ امکاناتی هم سانگ یانگ تیوولی XLV نه تنها کم و کسری در مقایسه با تیوولی استاندارد ندارد، بلکه به برخی سیستم‌های جدید مجهز شده که سانگ یانگ تیوولی استاندارد از آن بی‌بهره است. فارغ از امکانات جدید، برخی از سیستم‌های مهم این خودرو شامل صندلی‌های چرم FAUX، گرمکن‌های صندلی جلو، کیسه‌های هوای متعدد، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک دو منطقه‌ای، یک سیستم سرگرمی با صفحه نمایشگری 7 اینچی و مجهز به بلوتوث، دوربین دید عقب، سیستم ناوبری Tom-Tom و... می‌شود.
در ماه‌های گذشته هم شرکت خودروسازی سانگ یانگ اعلام کرده بود که این خودرو با احتساب مالیات بر ارزش افزوده، به قیمتی 18 هزار و 250 پوندی در بازار انگلستان و همچنین با قیمتی 16 هزار و 900 یورویی در بازار آلمان عرضه خواهد شد و این در حالیست که رقیب اصلی سانگ یانگ تیوولی در سیاست گذاری‌ها، رنو کجار تعریف شده که به قیمتی 18 هزار و 495 پوندی در بازار انگلستان و با قیمتی حدودا 19 هزار و 900 یورویی در بازار آلمان قابل خرید است.



نظرات کاربران

8 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/12/23
با همون موتور قبلی اصلا به درد نمیخوره.
1395/12/23
چراغ های عقبه مدل قدیمیش خوشگل تر بود ک :|
1395/12/24
واقعا دمتون گرم که پا شدین رفتین ژنو خیلی کارتون درسته
1395/12/24
زیباتر شده
1395/12/24
تيولي ماشين خوبيه ولي اين مدل با ابعاد بزرگتر اصلا با اين قدرت موتور همخوني نداره
1395/12/24
هند و كره البته بيشتر نتيجه هند هست تو تغيير طراحي و البته موتور ميتسوبيشي
با موتور و مشخصات فني فاجعه!
1395/12/24
شما یک دروغگو هستی که فرق سهام دار با شرکت سازنده رو ترجیح می دی ندونی. موتور میتسوبیشی؟ طراحی هند؟ طراحی مال یه شرکت ایتالیایی هست و موتور کره. این رو دیگه نشنیده بودم!
1395/12/25
برای جایگزین کردن بنز های بهشت زهرا گزینه مناسبیه

کشیده تر هم که شده
دیگه جون میده واسه جنازه