موضوعات داغ

هیوندای الانترا در کرمان موتور روی خط تولید می رود

عکس مطلب اول
شرکت کرمان موتور قرارداد تولید هیوندای الانترا را با شرکت هیوندای امضا کرد. مدیر عامل کرمان موتوردر این مراسم گفت که کمپانی های هیوندای و فولکس 12 سال قبل قراردادهایی را امضا کردند و هشت سال قبل از این مجموعه رفتند و امروز با تلاش های دولت یازدهم و به ثمر رسیدن برجام، شرکت هیوندایی به ایران و منطقه ارگ جدید بم برگشته که این موضوع خبر خوبی برای کرمان و ایران است.
در این مراسم استاندار کرمان نیز حضور داشتند. در این مراسم همچنین مدیر عامل کرمان موتور از تولید مدل اکسنت از شهریور ماه خبر داد و گفت که ۳۰ درصد قطعات این مدل در داخل کشور ساخته خواهد شد. در فاز دوم قرار داد نیز از آذر ماه سال آینده تولید مدل النترا نیز با ۳۰ درصد قطعات ساخت داخل آغاز خواهد شد.
هیوندای i20 قبلا به صورت وارداتی در ایران عرضه می شد اما کرمان موتور مدل جدید این خودرو را به صورت تولید داخل وارد بازار خواهد کرد.
بر اساس این برنامه ی جدید ظرفیت تولید شرکت کرمان موتور به ۲۰۰ هزار دستگاه خواهد رسید و تا سال ۱۳۹۷ نیز برای ۱۰ هزار نفر اشتغال ایجاد خواهد شد.

نظرات کاربران

10 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/12/24
اگه قیمتش زیر 100 میلیون باشه عالیه هر چی باشه از خودروهای چینی خیلی بهتره
1395/12/24
وقتی همین شرکت هیوندای i20 رو به قیمت 87 میلیون بده انتظار داری النترا که به مراتب بهتر از i20 هست رو به زیر 100 میلیون بده ؟! به نظر نمیاد قیمتش با نسخه وارداتی خیلی متفاوت باشه.
1395/12/25
زهی خیال باطل دوست من
اینا امتیاز همینم گرفتن که دست کس دیگه رو قطع کنن و خودشون خون مردم رو بمکند.
تنها امیدی که میشه داشت اینه که قطعه سازا بتونن سهمی ببرن تا نونی به سفره کارگر برسه
1395/12/24
دوستان یکی دو شب پیش اخبار 20:30 شبکه دو تصاویری از هیوندای i20 پخش کرد که نشان میداد که i20 به صورت کامل و دربسته وارد میشد و فقط چرخ ها و آینه روی اون نصب میشد و یکی از مسئولین هم در همون زمان گفت که قیمت i20 نباید بیش از 50 میلیون باشه .لطفا اگه کسی از این وضوع اطلاعات بیشتری داره اطلاع بده.
1395/12/24
"هیوندای i20 قبلا به صورت وارداتی در ایران عرضه می شد اما کرمان موتور مدل جدید این خودرو را به صورت تولید داخل وارد بازار خواهد کرد" البته اضافه بفرمائید با حذف بسیاری از آپشن های جذاب و صد البته قیمت تقریباً برابر با قیمت وارداتی که اگر کیفیت مونتاژ و ... را هم لحاظ کنیم تولید داخلش چند میلیون تومان بالاتر از وارداتی خواهد ایستاد .
1395/12/24
باید منتظر کم شدن امکانات و عرضه به قیمت خودروهای وارداتی باشیم
1395/12/24
با این قیمت گذاریای مسخره واسه ماشینای قبلی هیوندای .تکلیف اینم از همین الان روشنه . به نظرم ادم اگه پولم نداره ولی قصد خرید داره بره وام گنده بگیره همون مدل وارداتی بگیره چون از همین الان مشخصه که چه قیمتی میاد و همه چیم از روش برداشته میشه
1395/12/24
ای کاش حداقل به سانروف و دوربین دنده عقبش رحم کنن
1395/12/26
امروز دیدمش تو نمایندگی کرمان موتور مشهد . سانروف نداشت ... ولی esp داشت
لاستیک ها میشلن بود . . مانیتور و باقی آپشن ها رو داشت
1395/12/29
نکنید این کار رو با آبروی این کمپانی بزرگ بازی نکنید ....
النترا پر فورش ترین خودروی این سگمنته لاقل آپشن هاشو برندارین
قیمت قطعی بین 140 تا 150 هست اون دوستی ک گفته از چینی اا بهتره هم بره کشکشو بسابه پرایدشو برونه حرف بیخود هم سعی کنه نزنه هیوندای بزرگترین خودروساز آسیا رو میگه از چینیا بهتره
داداش من شما ....
بیخیال اصن