موضوعات داغ

حضور میتسوبیشی لنسر در ژنو + عکس

عکس مطلب اول
کمپانی میتسوبیشی در نمایشگاه خودروی ژنو امسال آخرین نسل از مدل محبوب و پر طرفدار خود یعنی لنسر را به سوئیس آورده بود تا در غرفه ی خود به نمایش بگذارد. این مدل از لنسر که در بازار کشورمان نیز عرضه می شود از سال ۲۰۰۷ بر روی خط تولید قرار دارد هرچند که در این مدت فیس لیفت هایی جزیی را به خود دیده است اما طرح کلی آن بدون تغییر باقی مانده است. البته لنسری که در زیر مشاهده خواهید کرد، مدل هاچ بک آن است و تنها از نظر ظاهری با مدل های لنسر بازار کشور ما فرق دارد، اما از نظر ظاهری کمی با این خودرو متفاوت است.

میتسوبیشی لنسر

میتسوبیشی لنسر

مدلی که در نمایشگاه ژنو ۲۰۱۷ به نمایش درامده بود مدل هاچ بک لنسر بود که با نام لنسر اسپرت بک شناخته می شود. این خودرو دارای طول، عرض و ارتفاع به ترتیب ۴۵۸۵، ۱۷۶۰ و ۱۵۱۵ میلی متر است که البته تفاوت چندانی با ابعاد مدل سدان ندارد.
لنسر در بازار جهانی با انواع موتورها عرضه می شود که شامل موتورهای ۱.۵، ۱.۶، ۱.۸، ۲ و ۲.۴ لیتری هستند. قوی ترین مدل از این خودرو دارای موتور ۲.۴ لیتری (مشابه با موتور مورد استفاده در کراس اوور اوتلندر) است که ۱۶ سوپاپ بوده و می تواند ۱۶۸ اسب بخار قدرت در ۶ هزار دور بر دقیقه و ۲۴۰ نیوتون متر گشتاور را در ۴۱۰۰ دور بر دقیقه تولید کند.

میتسوبیشی لنسر

میتسوبیشی لنسر


لنسر با گیربکس های ۵ دنده ی دستی، ۴ دنده ی اتوماتیک، ۶ دنده ی اتوماتیک و ضریب متغیر CVT عرضه می شود که مدل ۲.۴ لیتری آن نیز همانند مدل های موجود در بازار ایران مجهز به گیربکس CVT بوده و می تواند در عرض ۸ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند. حداکثر سرعت این خودرو نیز ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت و حداکثر شتاب جانبی قابل تحمل آن نیز معادل ۰.۸۱ جی است.
در سایر بخش ها این خودرو با نمونه های عرضه شده در بازار ایران یکسان است. در ادامه می توانید در گالری تصاویر، تصاویر تهیه شده از این خودرو در نمایشگاه خودروی ژنو را که توسط گروه خودروبانک تهیه شده است را مشاهده کنید.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/12/24
کاش مدل EVO تولید میشد.افسانه فراموش نشدنی
1395/12/25
lancer evo رو که ازش محرومیم
حداقل همین لنسر ها رو به جای موتور 1.8 با موتور 2.4 وارد میکردن تا یکم دلمون خوش بشه.
خداییش ظلمه که اکثر خودروها دارن با موتور های ضعیف عرضه میشن