موضوعات داغ

بي ام و سري ٤ كروك با چه تغييراتي باز مي گردد؟ + فيلم

عکس مطلب اول
یکی از خودروهایی که در غرفه ی بی ام و در نمایشگاه خودروی ژنو جلب توجه می کرد و احتمال عرضه ی آن در بازار ایران نیز وجود دارد مدل سری ۴ است. این خودرو که به عنوان مدلی برای جایگزینی سری ۳ کوپه تولید شد با موتورهای دو لیتری توربوی خود در بازار ایران نیز حضور دارد و نمونه ی به نمایش درآمده در ژنو نیز مجهز به موتور ۲ لیتری توربوی جدید بود.
در بحث ابعاد، بی ام و سری ۴ دارای طول، عرض و ارتفاع به ترتیب ۴.۶، ۱.۸ و ۱.۳ متری است. این خودرو دارای ۲ نوع موتور ۲ لیتری چهار سیلندر است که از پتانسیل کافی برای عرضه در کشور برخوردار هستند و در کد های ۴۲۰ و ۴۳۰ قرار داده شده اند.
نخستین موتور ۲ لیتری توربو است که می تواند ۱۸۴ اسب بخار قدرت و ۲۷۰ نیوتون متر گشتاور را تولید کند. بی ام و ۴۲۰ با این موتور می تواند در عرض ۷.۳ ثانیه از حالت سکون به سرعت صد کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند. موتور بعدی نیز ۲ لیتری توربو است که می تواند ۲۵۲ اسب بخار قدرت و ۳۵۰ نیوتون متر گشتاور تولید کند. شتاب مدل ۴۳۰ با این موتور معادل ۵.۸ ثانیه است.
مدل کانورتیبل این خودرو که در فیلم انتهای مطلب نیز می توانید آن را مشاهده کنید از جدی ترین رقبای مرسدس بنز کلاس E کابریولت است و به خصوص در بازار داخلی می تواند با استفاده از خدمات پس از فروش بهتر و گسترده تر موقعیت بهتری داشته باشد.
در ادامه می توانید تصاویر و ویدئوی تهیه شده از بی ام و سری ۴ در نمایشگاه خودروی ژنو را که توسط گروه خودروبانک آماده شده است را مشاهده کنید.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد