موضوعات داغ

خودروی مفهومی عجیب هیوندای در ژنو + فیلم

عکس مطلب اول
هیوندای در نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۱۷ یک خودروی مفهومی جدید را نیز به نمایش گذاشته بود که به نوعی گونه ی تکامل یافته ی هیوندای ix35 Fuel Cell به شمار می رود و یک خودروی مجهز به پیشران سلول سوختی است.
بنا به گفته ی هیوندای، این خودرو یکی از ۱۴ خودروی فوق کم آلاینده ای است که این کمپانی برای عرضه در سال ۲۰۲۰ در نظر گرفته است. هیوندای گفته است که تا سال ۲۰۱۸ خودرویی قابل تولید را که از این مدل مفهومی الهام گرفته باشد روانه ی بازار خواهد کرد. این خودروی هیدروژنی همچنین قادر خواهد بود تا با هر تانک هیدروژن کاملا شارژر مسافتی در حدود ۸۰۰ کیلومتر را بپیماید که این نکته با توجه به کم بودن تعداد ایستگاه های سوخت هیدروٰن نکته ی بسیار مثبتی برای این خودرو است. در خصوص طراحی این مدل کانسپت باید گفت که سادگی زیادی در آن وجود دارد اما نمای کلی آن زیبا و بدون نقص است، بخصوص اینکه درهای آن همانند رولزرویس در جهت مخالف یکدیگر باز می شوند.
متاسفانه اطلاعات زیادی از این خودرو به بیرون منتشر نشده است و باید تا زمان رونمایی از نسخه ی قابل تولید آن صبر کرد. در ادامه می توانید فیلم و تصاویر تهیه شده از این خودرو در نمایشگاه ژنو را تماشا کنید.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/12/26
حالا اون آقایونی که رگ گردنشون برای فرانسه و محصولات فرانسوی باد می کنه بیان این رو ببینن و بگن کره ای اسباب بازی.
1396/1/5
منتظر نظرات دوستان که میگن اسباب بازی کره ای هستیم البته همین سکوت گویای همه چیز هست تو دهنی محکمی خوردین