موضوعات داغ

خودروی فرمولا E دی اس در ژنو + عکس

عکس مطلب اول
تیم فرمولا E ویرجین که وابسته به شرکت هولدینگ گروه ویرجین بریتانیا است با همکاری کمپانی دی اس و با استفاده از فناوری های این شرکت اقدام به رونمایی از خودروی مسابقه ای برقی خود برای شرکت در مسابقات فرمولای الکتریکی یا همان فرمولا E کرد.
این خودروی فرمولا الکتریک که تصویر آن را ملاحظه می کنید دارای فوق پیشرفته ای است که از قطعات لانه زنبوری آلومینیومی و فیبر کربنی ساخته شده است و تمامی استانداردهای FIA را نیز پوشش می دهد. رینگی هایی که بر روی این خودرو قرار دارند از نوع ۱۸ اینچی بوده و لاستیک هایی که بر روی ان ها سوار شده است توسط کمپانی میشلن تامین شده است. جالب است بدانید که تایرهای این خودرو هم قابلیت استفاده در زمین های خشک و هم در هنگام باران قابلیت استفاده بر روی زمین خیس را دارند.
موتور برقی این خودرو نیز ۲۳۰ اسب بخار قدرت دارد و امکان افزایش قدرت آن تا ۲۷۰ اسب بخار نیز وجود دارد.
نیروی مورد نیاز این موتور الکتریکی توسط یک باتری ۲۸ کیلووات ساعتی تامین می شود که در پشت سر راننده قرار دارد. مسابقات فرمولای الکتریکی در سال های اخیر و با توجه به نمایان شدن مزایای بارز خودروهای برقی در مقایسه با انواع احتراقی مورد توجه خودروسازان بزرگ قرار گرفته است و همه ساله به علاقه مندان این کلاس افزوده می شود. با این حال به نظر می رسد که در آینده شاهد کنار رفتن موتورهای احتراقی و جایگزین شدن آنها با موتورهای برقی قدرتمند بدون آلایندگی باشیم.
در ادامه می توانید تصاویر این خودروی مسابقه ای آینده نگرانه را در گالری تصاویر مشاهده کنید.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد