موضوعات داغ

بهترین و بدترین شاسی بلندها را بشناسید

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
در آخرین اطلاعیه یک گروه خبرنگار که تحت عنوان "گزارش مصرف کنندگان یا Consumer Reports" شناخته می‌شوند، بهترین‌ها و بدترین خودروهای شاسی بلند حاضر در آمریکا مشخص شده‌اند که تقریبا تمامی خودروهای شاسی بلند موجود در بازار توسط این گروه تهیه شده و بیش از 50 تست فردی بر روی تک تک آنان انجام شده است تا در نهایت بهترین و بدترین خودروهای شاسی بلند جهان یا بیشتر آمریکا مشخص شوند.
در کلاس شاسی بلندهای کوچک یا به عبارتی شاسی بلندهای ساب کامپکت، خودروی سوبارو Crosstrek به عنوان بهترین خودرو شناخته شده است که در حقیقت برپایه "سوبارو ایمپرزا" توسعه پیدا کرده است، ولی مهم اینجاست که یک فضای خوب در اختیار سرنشینان خود قرار داده تا به عنوان برترین شاسی بلند ساب کاپمکت شناخته شود. در این گروه، خودروی فیات 500X هم به عنوان بدترین خودروی شاسی بلند ساب کامپکت معرفی شده است.

سوبارو فارستر

سوبارو فارستر


در رده بعد به خودروهای کراس اوور می‌رسیم. همانطور که انتظار می‌رفت در سگمنت کراس اوورها خودروی سوبارو فارستر به عنوان بهترین خودروی این گروه شناخته شده است، در حالی که جیپ چروکی لاردو به عنوان بدترین خودروی کراس اوور شناخته شده است.

تویوتا هایلندر

تویوتا هایلندر


در میان شاسی بلندهای سایز متوسط هم می‌توان نام تویوتا هایلندر را با داشتن 8 صندلی مسافر، پیشرانه‌ای شش سیلندر 3.5 لیتری و یک انتقال قدرت ترکیبی اختیاری به عنوان برترین خودرو مشاهده کرد، اما در مقابل نام خودروی "جیپ رانگلر لیمیتد صحرا" هم دیده می‌شود، ولی به عنوان بدترین خودروی شاسی بلند سایز متوسط.

آئودی Q7

آئودی Q7


بهترین خودروی شاسی بلند سایز بزرگ بازار ایالات متحده آمریکا هم توسط گروه Consumer Reports خودروی دوج دورانگو معرفی شده است و همچنین در میان خودروهای شاسی بلند لوکس می‌توان نام خودروهای پورشه ماکان و آئودی Q7 را به عنوان برترین‌ها مشاهده کرد. ولی 180 درجه مخالف دوج دورانگو خودروی تویوتا سکوئیا قرار گرفته و همچنین مقابل دو خودروی پورشه ماکان و آئودی Q7 نیز می‌توان به ترتیب خودروهای لندروور دیسکاوری اسپرت و کادیلاک اسکالاد را به عنوان بدترین خودروهای سگمنت خود مشاهده کرد.
در آخر هم خودروی رم 1500 بیشترین نمره را از Consumer Reports دریافت کرده است و در مقابل هم خودروی تویوتا تاکوما SR5 کمترین نمره را از آن خود کرده است تا به ترتیب بهترین و بدترین خودروهای پیکاپ تلقی شوند.

نظرات کاربران

6 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/12/29
بازم ژاپن آفرين.دو تا سوبارو و يه تويوتا. كره اي دوستا كجان؟
1395/12/29
هیچ وقت ادعا نشده کره ایها بهترین خودروها را می سازن بلکه اختلافشون با خودورسازهای درجه یک به نسبت گذشته بسیار کمتر شده.ضمنا این لیست نشاندهنده هیچی نیست. بی ام و کجاست بنز کجاست ....
1395/12/29
رفتن با اسباب بازیهای کره ای دوردور کنن بگن ماشین کره ای حرف نداره و خیلی لوکسه.
1396/1/5
تویوتا تاکوما SR5 بدترین خودروهای پیکاپ ، تویوتا سکوئیا بدترین خودروهای سگمنت شاسی بلند لوکس ، انگار از کره خاطره بد داری نه خخخخخخ یه لیوان آب یخ بخور به خودت فشار نیار
1396/1/1
كره اي ها بهترازژاپني ها هستند
1396/6/11
الکی