موضوعات داغ

عملکرد هوندا CR-V جدید در تست تصادف چگونه بود؟ + فیلم

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
در آخرین آزمون بعمل آمده توسط سازمان ایمنی IIHS، خودروی هوندا CR-V موفق به کسب بالاترین امتیاز این سازمان شد. کسب بالاترین نمره در تمامی آزمون‌های سازمان IIHS حتی عمکرد مطلوب چراغ‌های پیشانی و مه شکن‌ها، نشان از یک خودروی کامل را می‌دهد که اخیرا سازمان ایمنی IIHS تمامی این ویژگی‌ها را در خودروی شاسی بلند هوندا CR-V مدل 2017 پیدا کرده است و بهترین عملکرد آن هم مربوط به تست تصادف نیم تنه اتومبیل از جلو می‌شود که فیلم آن توسط گروه خودروبانک آماده شده و در انتهای مطلب بارگذاری شده است.
پیش از تماشای فیلم هم بد نیست بدانید که خودروی هوندا CR-V طبق آخرین اطلاعیه فروش نمایندگی هوندا در کشور، مدل EX-L با قیمت نهایی 239 میلیون و 900 هزار تومان و همچنین مدل "تورینگ" آن هم با قیمتی 258 میلیون و 600 هزار تومانی به مشتریان عرضه شده است.
برای آشنایی بهتر با هوندا CR-V، در بخش مولد قدرتی آن از پیشرانه‌ای چهار سیلندر 2.4 لیتری 16 سوپاپ DOHC به قدرت 185 اسب بخار و گشتاور 245 نیوتن متر استفاده شده که هم به جعبه دنده‌ای 5 سرعته دستی و هم به جعبه دنده‌ای انتقال متداول CVT متصل می‌شود و نیروی تولیدی موتور را به هر چهار چرخ ارسال می‌کند.
علاوه بر این پیشرانه، دو موتور 1.5 لیتری چهار سیلندر توربوشارژر و همچنین پیشرانه‌ای 1.6 لیتری چهار سیلندر توربودیزل هم برای نسخه‌های بین‌المللی هوندا CR-V در نظر گرفته شده است که به ترتیب 190 اسب بخار و 160 اسب بخار قدرت تولید کرده و در اختیار اتومبیل قرار می‌دهند.


نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/1/7
سلام.. قیمتهایی که اعلام کردید واسه فیس لیفت 2017 هست؟و اینکه مگه قرار نبود سال 2018 مدل جدیدش بیاد؟ و اینکه ایا تو گیلان نمایندگی فعال داره؟ لطفا اگه کسی اطلاعات داره کمک کنه قصد خریدشو دارم .ممنون..