موضوعات داغ

چند ماشین اسباب‌بازی برای بکسل تویوتا هایلوکس لازم است!؟ + فیلم

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
از زمان تولید هایلوکس توسط تویوتا، همیشه چالش‌های متعددی مقابل روی تویوتا هایلوکس گذاشته شده است که در اکثر آنان سربلند بیرون آمده و به جهانیان ثابت شده است که خودروی پیکاپ هایلوکس ساخته و پرداخته شده بزرگ‌ترین شرکت خودروسازی جهان یعنی تویوتا است. اما در این مقاله نه با خود تویوتا هایلوکس، بلکه با ماشین‌های کوچکی سروکار داریم که در مقیاس 10/1 نسبت به خودروی استاندارد تویوتا هایلوکس ساخته شده‌اند و قصد دارند یک کار بسیار بزرگ از خود به نمایش بگذارند و آن هم بکسل کردن تویوتا هایلوکس واقعی با کمک چندتا از برادران خود است.
برای پاسخ دادن به این پرسش که آیا ماشین‌های اسباب بازی رادیو کنترلی توانایی بکسل کردن تویوتا هایلوکس واقعی را دارند یا خیر، کمپانی خودروسازی تویوتا وارد یک همکاری مشترک میان شرکت ژاپنی Tamiya به عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولید کنندگان اسباب بازی رادیو کنترلی شده است تا با استفاده از چندین ماشین پیکاپ Tamiya Bruiser 4X4 RC و همچنین تهیه یک فیلم از آن، به این پرسش جالب پاسخ دهد.
برای هر ماشین اسباب بازی از نوع Tamiya Bruiser 4X4 RC هم وزنی حدودا 3 کیلوگرمی با حداکثر گشتاوری 23.2 نیوتن متری عنوان شده که برگرفته از باتری‌های قدرتمند 7.2 ولتی بر روی هرکدام است. حال تویوتا با کنار هم گذاشتن 15 عدد از ماشین‌های اسباب بازی Tamiya Bruiser 4X4 RC و متصل کردن آن به خودروی تویوتا هایلوکس، موفق شده خودروی تویوتا هایلوکس 1720 کیلوگرمی خود را به کمک ماشین‌های اسباب بازی چهار چرخ محرک الکتریکی جابجا کند.

بروزرسانی: متاسفانه ویدیو زیر در اشتباهاً ویدیو قبلی این خبر بود و هم اکنون فیلم صحیح بکسل کردن هایلوکس توسط ماشین های اسباب بازی در زیر قرار داده شده است.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/1/6
کجا الان بکسل کرد؟
1396/1/7
بهتر بود تیتر میزدید تویوتا هایلوکس و توله اش ...
1396/1/7
بکسلش کجاش بود دقیقا؟؟؟