موضوعات داغ

ارزان قیمت ترین لامبورگینی دنیا، تنها 15 هزار تومان!

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
با دیدن عنوان مقاله شاید فکر کنید که منظورمان ماشین‌های اسباب بازی و یا خرید ماکت‌های کوچک اتومبیل است، ولی خب منظور ما دقیقا همان ماشین اصلی لامبورگینی هوراکان است که با داشتن شرایطی منحصربه فرد، می‌توان با پرداخت تنها 5 دلار صاحب یکی از آنان شد، هرچند همان ماشین‌های اسباب بازی و یا ماکت‌های کوچک را هم با پرداخت چنین هزینه‌ای نمی‌توان صاحب شد.
داشتن یک اتومبیل سوپر اسپرت در گاراژ به معنی صرف هزینه‌های بسیار زیاد است. نه تنها برای خرید آن، بلکه برای نگهداری و تعمیرات هم باید هزینه‌های بسیار زیادی صرف کرد. با این حال، اخیرا یک دستگاه لامبورگینی هوراکان به ارزش یک تکه پیتزا به فروش گذاشته شده است که می‌توانید با پرداخت تنها 5 دلار آن را خریداری کرده و به خانه ببرید، ولی همزمان با خرید این لامبورگینی هورکان باید یک جارو و خاک انداز هم تهیه کنید تا مطمئن شوید که خاکسترهای اطراف ماشین خانه و گاراژتان را کثیف نکند!.
احتمالا تا الان فهمیده‌اید که در مورد چه چیزی صحبت می‌کنیم؟!. یک دستگاه لامبورگینی هوراکان که در زمان حیات خود قلبی 5.2 لیتری ده سیلندر داشت و می‌توانست حداکثر نیرویی بیش از 600 اسب بخار و گشتاوری 560 نیوتن متری تولید کند. ولی حالا در اثر یک حادثه آتش سوزی به معنی واقعی کلمه تبدیل به خاکستر شده است تا دیگر شاهد جهش صفر تا صد 3.2 ثانیه‌ای و یا حتی شاهد تاختن 325 کیلومتر بر ساعتی آن نباشیم.

نظرات کاربران

7 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/1/8
باسلام خدمت شما سروران گرامی صدها درود و سپاس من یکی از طرفدارای پر و پا قرصتونم . عاجزانه ازتون خواهش میکنم فیلم بررسی تویوتا هایلوکس ۲۰۱۶ رو بزارید ممنون میشم ‌. فقط یه انتقاد هم دارم و اونم اینکه مدت زمان ویدیو های بررسی خیلی خیلی کمه با تشکر
1396/1/8
با سلام . اول از همه تشکر بابت زحماتتون ولی با این مطالب بی ارزش اجرتونو ظایع نکنید سپاس
1396/1/8
جالب بود.
1396/1/8
خیلی مزخرف بود
1396/1/8
ممنون ازتون که اینجور مطالب رو میزارید برای تفریح و سر گرمی خوبه حوصلمون سر رفت از بس برسی ماشین های خوب رو خوندیم و این ماشین های وطنی و چینی سوار شدیم
1396/1/8
من حاضرم بخرمش آخه لااقل رینگاش سالمن و تو ایران خدا تومن می ارزه😁
1396/11/5
با تشکر از مجموعه قشنگ شما