موضوعات داغ

دریفت با تویوتا کرولا 1000 اسبی! + فیلم

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
شکی در هیجان بالای دریفت زنی نیست، چه آن کسی که دریفت می‌زند و چه آن کسی که به صورت زنده و یا مجازی به تماشای آن می‌پردازد. به همین دلیل روزانه شاهد اشتراک گذاری چندین هزار فیلم در وبسایت‌های مختلف و بیشتر از آن در شبکه‌های اجتماعی پیرامون صنعت خودروسازی هستیم، ولی این بار یک چیز جالب برایتان داریم که تاکنون سابقه نداشته و ما هم برای اولین بار است که با چنین سوژه‌ای برخورد داریم و آن هم دریفت زنی یک دستگاه تویوتا کرولا هاچ بک iM با حداکثر قدرتی 1000 اسب بخاری است که بیشتر به نظر می‌رسد یک هدف تبلیغاتی داشته و می‌خواهند توانایی شرکت تیونیگ این خودرو یعنی "راکستار" را به رخ رقبایش بکشند!.
همگی ما به واسطه مدل‌های سدان تویوتا کرولا، یک آشنایی نسبتا خوب با این برند داریم. خودرویی سدان معمولی و کسل کننده که بیشتر برای اقشار پرجمعیت جهان ساخته شده است تا به کارهای روزمره خود بپردازند و به همراه خانواده به مسافرت‌های خارج از شهر بروند. اما مدل‌های هاچ بک آن را می‌توان متناسب با روحیات جوانان توصیف کرد و کمی شادابی و طراوت در استایل آنان دیده می‌شود، حال به نظر همین یک مورد بهانه‌ای شده تا شرکت تیونینگ "راکستار" به سراغ مدل‌های هاچ بک تویوتا کرولا رفته و با تقویت سنگین پیشرانه 2.4 لیتری توربوشارژر آن و همچنین نصب نیتروژن بر سر ورودی سیلندرها، موفق به تولید حداکثر قدرت سرسام آور 1000 اسب بخاری در کنار گشتاور 1152 نیوتن متری شده است تا با ارسال آن به چرخ‌های عقب، یک دریفت زنی عالی خلق کند.
همراه با این مقاله، فیلمی کوتاه هم از دریفت زنی تویوتا کرولا هاچ بک با تیونینگ "راکستار" منتشر شده است که در قدم اول به نظر می‌رسد یک تبلیغ برای شرکت تیونینگ کننده باشد و در قدم بعدی هم می‌تواند به عنوان یک پیش نمایش برای انتشار فیلم اصلی در روزهای آینده تلقی شود.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/1/15
خودروبانکم ما رو دست انداخته
پس دریفتش کوووووو

این فقط یه کلیپ تقلید شده از روی opening انیمه initial d بوده
ولی دستت درد نکه کلیپ باحالی بود