موضوعات داغ

دوچرخه بوگاتی چقدر قیمت دارد؟

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
امروز همه کمپانی خودروسازی بوگاتی را به واسطه محصول منحصربه فردش، یعنی خودروی هایپرکار بوگاتی شیرون می‌شناسند و قبل‌تر از آن هم بوگاتی ویرون یک تنه پرچم این غول خودروساز فرانسوی را بالا نگه داشته بود. حال در کنار تولید هایپرکاری همچون بوگاتی شیرون، اخیرا از سوی بوگاتی با همکاری شرکت "پالمر جانسون" شاهد طراحی قایق‌های تندرو هم بوده‌ایم، ولی گویا شرکت خودروسازی بوگاتی رسالت اصلی خود را از دست داده و در کنار یک قایق، به تولید چیزهای بی ربط دیگر هم مشغول شده که اخیرا یک دوچرخه طراحی و معرفی کرده است.
باتوجه به جزییات ارائه شده، بوگاتی برای دوچرخه منحصر به فرد خود یک قیمت منحصر به فرد 39 هزار دلاری هم در نظر گرفته است که با پرداخت این قیمت می‌توانید پاهای خود را با پدال زدن خسته کرده و به همه نشان دهید که چقدر لاکچری هستید و صرف هزینه‌ای حدودا 40 هزار دلاری برای خرید یک دوچرخه اصلا برایتان اهمیتی ندارد، با چنین هزینه‌ای می‌توانید یک دستگاه خودروی سوبارو WRX STI و یا خودروی فورد فوکوس RS خریداری کنید و از سواری با آن لذت ببرید.

دوچرخه بوگاتی

دوچرخه بوگاتی

البته این قیمت طبق ادعای بوگاتی دلیل منطقی هم دارد و آن هم دو چیز است. اول از همه اینکه سوار بر ساخته دست بوگاتی می‌شوید که لوگوی آن در قسمت جلوی دوچرخه دیده می‌شود و تنها به تعداد محدود 667 نمونه هم ساخته خواهد شد و دیگری هم می‌تواند بدنه کاملا فیبرکربنی آن باشد که برای ساخت آن دقیقا از مواد بدنه بوگاتی شیرون استفاده شده و تنها 5 کیلوگرمی وزن دارد که همین مورد خستگی شما را در حین رکاب زدن بسیار کمتر می‌کند. هرچند باز هم پرداخت هزینه‌ای حدودا 150 میلیون تومانی برای خرید یک دوچرخه هرچقدر هم ساخت بوگاتی باشد و نه از فیبرکربن، بلکه بدنه آن روکش طلا هم باشد عقلانی به نظر نمی‌رسد!.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/1/12
دنده ای نیست
یه ترمز داره
کمک فنر نداره
زینش هم الیاف نیست. خشکه
فرمونشم که صتفه. اصلا راحت نیست
1396/1/12
آقای حیدری از سه خط آخری که نوشتی کاملا باهات موافقم .
هر چقدر هم که پولدار باشی بازم این همه پول دادن بابتش عقلانی نیست
1396/1/12
بازم المان
870 گرم 9000 پند تمام...