موضوعات داغ

بعضی محصولات کیا بزودی با برند E عرضه می شوند

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
مدت زمان زیادی نیست که از معرفی محصول جدید کیا تحت عنوان "استینگر" می‌گذرد. خودروی سدان سدان اسپرتی که با پیشرانه‌ی قدرتمند 370 اسب بخاری عرضه خواهد شد و در کنار آن، یک سواری لذت بخش و نسبتا لوکس را هم برایتان به ارمغان می‌‌آورد.
حال این خودرو هفته گذشته در نمایشگاه خودروی سئول با همان نام "استینگر" در معرض دید عموم قرار گرفت، ولی به همراه نکته‌ای جالب که برای اولین بار است بر روی محصولات کیا دیده می‌شود و آن هم لوگویی با مفهوم حرف "E" بر روی پیشانی این خودروست که سوالاتی را در رسانه‌های بین المللی به همراه داشته است.
باتوجه به پاسخی که رسانه‌های بین المللی به این سوال داده‌اند، گویا شرکت خودروسازی کیا هم قصد دارد همانند شریک اصلی خود یعنی هیوندای، یک برند جدید به زیر برندهای خود اضافه کند تا همانند محصولات لوکس و اسپرت هیوندای تحت عنوان "جنسیس"، این شرکت خودروسازی هم محصولات لوکس و اسپرت خود همچون کیا "استینگر" را در قالب یک برند جدید وارد بازار کند، هرچند گفته شده این لوگو تنها برای بازار داخلی استفاده خواهد شد و در بازارهای بین المللی شاهد بکارگیری همان لوگوی معروف و اصلی کیا بویژه بر روی خودروی کیا استینگر هستیم.

خودروهای الکتریکی کیا

خودروهای الکتریکی کیا

در ادامه هم گفته شد که سدان اسپرت "استینگر" تنها محصول شرکت خودروسازی کیا نخواهد بود که بر پیشانی آن لوگوی "E" چسبانده می‌شود، بلکه جانشین آینده کیا K9 (در بازارهای جهانی کیا K900) هم در آینده‌ای نه چندان دور تحت با این برند عرضه خواهد شد و لوگوی "E" بر پیشانی آن ضرب می‌شود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد