موضوعات داغ

بعد از 20 سال ماشین بوکسور بریتانیایی فروخته می شود

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
معمولا وقتی اسمی از بوکس می‌آید، همه در ذهنشان افسانه‌های این رشته مجسم شده است و حق هم دارند، زیرا فکر کردن به ورزش بوکس بدون بزرگانی همچون "محمدعلی کلی" و "مایک تایسون" و ... هیچ ارزشی ندارد و چنین کسانی هستند که به ورزش بوکس اعتبار بخشیده‌اند، ولی خب در کنار چنین بزرگانی، ورزشکاران دیگری هم دیده می‌شوند که سابقه خوبی در این رشته داشته‌اند و عموما در وزن‌های سبک‌تر به مبارزه پرداخته‌اند. درست مثل "نسیم حامد" یکی از بوکسورهای معروف بریتانیایی با لقب "شاهزاده" که متولد 1974 میلادی بوده و در زمان فعالیت خود حدود 37 مبارزه درون رینگ داشته است که از این تعداد 36 مبارزه آن را پیروز شده (31 برد با ناک اوت) و تنها یک بار شکست خورده است.
حال چرا بند "نسیم حامد" را گرفته‌ایم؟ خب در ادامه باید گفت که این بوکسور مطرح بریتانیایی حدود 20 سال پیش اقدام به خرید یک دستگاه خودروی میتسوبیشی پاجرو اوولوشن می‌کند تا با آن صرفا در روزهای برفی رانندگی کند. در این 20 سال اخیر، نسیم حامد حدود 18 زمستان از خودروی میتسوبیشی پاجرو خود استفاده کرده است، تا اینکه در نهایت ماه نوامبر سال گذشته اعلام کرد که قصد دارد خودروی شاسی بلند خود را به فروش بگذارد.

پاجرو اوولوشن

پاجرو اوولوشن

حال اگر یکی از طرفداران محصولات میتسوبیشی بخصوص قدیمی‌های آن هستید و پولی بین 15 هزار الی 18 هزار پوند در حسابتان دارید، می‌توانید به سراغ خرید این ماشین شاسی بلند بروید که هم به کارتان می‌آید و هم می‌توانید پُز آن را پیش آشناهایتان بدهید که "این ماشین قبلا متعلق به بوکسور معروف بریتانیایی یعنی نسیم حامد بوده است". هرچند این رقم به نظر نمی‌رسد ثابت باشد و شرکت فروشنده به عنوان یک قیمت پایه از آن یاد کرده است.

پاجرو اوولوشن

پاجرو اوولوشن

در ادامه هم گفتنی است که این خودرو باوجود سال تولید 1998 میلادی، تنها کارکرد 19 هزار و 618 کیلومتری دارد که یک ظاهر بسیار تمیز و مرتب داشته و در زیر کاپوت خود هم از پیشرانه‌ای 3.5 لیتری شش سیلندر 276 اسب بخاری سود می‌برد.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/1/13
واای چقدر تمیزه بدرد خودم می خوره حیف که نمی تونم بیارمش ایران خخخخ
1398/7/27
من حالم از ورزش مسخره بوکس و بوکسور ها بهم میخوره اخ اخ.