موضوعات داغ

سرنوشت نامعلوم هزاران ماشین دیزلی فولکس + فیلم

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
پونتیاک سیلوِردوم، یک ورزشگاه چند منظوره در میشیگان ایالات متحده آمریکا است که در سال 1976 میلادی ساخته شد و یکی از مراکز مهم برگزاری بازیهای جام جهانی فوتبال ۱۹۹۴ به شمار می‌رفت. البته آن فوتبال معروفی که همه ما می‌شناسیم نه، بلکه آن فوتبال خشنی که یک توپ بیضی شکل دارد و آمریکایی بازی می‌کنند (یک چیزی در حد راگبی و تحت عنوان NFL).
حالا چرا در رابطه با این ورزشگاه صحبت می‌کنیم؟ در این رابطه باید گفت که ورزشگاه پونتیاک سیلوردوم همانطور که گفتیم، در سال 1976 میلادی ساخته شد و تا سال 2006 به فعالیت خود پایان داد، اما سال 2010 میلادی بار دیگر باز شد و سه سال دیگر از آن استفاده کردند تا اینکه در نهایت سال 2013 میلادی به طور کامل تعطیل شد تا حالا تبدیل به محلی مناسب برای نگهداری محصولات پس فرستاده شده فولکس واگن در جریان تقلب و رسوایی شود.
تقریبا همگی شما می‌دانید که کمپانی خودروسازی فولکس واگن همین یکی دو سال پیش درگیر یک رسوایی بسیار بزرگ شد و از این بابت جریمه‌های سنگین و همچنین توبیخ‌های جدی برای مدیران این کمپانی در نظر گرفته شد، حال همانطور که فیلم زیر نشان می‌دهد، بسیاری از محصولات دیزلی فولکس واگن که در جریان رسوایی توسط مشتریان پس داده شده‌اند، با همکاری مالک ورزشگاه پونتیاک سیلوِردوم در پارکینگ بزرگ این ورزشگاه با سرنوشتی نامعلوم دپو شده‌اند.


نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/1/15
بیارن ایران ده برابر قیمت جهانی میتونن بفروشنش به مردم فقط یه دوربین دید عقب بزارن و مانیتور و سانروف فروششون تضمینه
1396/1/16
توفیلم دقت میکردی ساروف رو دارن ، ولی راس میگی همون پراید برازنده هست