موضوعات داغ

خداحافظی با ترافیک نزدیک است؟ + فیلم

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
همیشه بیشترین بودن ملاک بر خوب بودن آن نخواهد بود و جمعیت زیاد می‌تواند یکی از این موارد باشد، چون جمعیت بالا مشکلات زیادی را به همراه خواهد داشت که برخی معایب آن می‌تواند ترافیک شلوغ در خیابان‌ها، کنترل و مدیریت دشوارتر شهر‌های پرجمعیت و در نهایت آلودگی‌های زیاد این دسته از شهرها باشد.
اگر شما هم یکی از ساکنین شهرهای پرجمعیت کشور باشید، مطمئنا در ترافیک‌های شلوغ و بزرگ گیر کرده‌اید و به غیر از بحث روانی، کلی وقتتان بابت ترفیک از دست رفته است. معمولا در چنین شرایطی فکر و خیال‌های زیادی به سر آدم می‌زند که مثلا اگر یک ماشین پرنده داشتیم اوضاع ترافیک بهتر بود و یا اینکه ای کاش ماشین‌هایی تولید می‌شد که بدون آسیب رساندن به اتومبیل‌های دیگر بتواند از روی آنان عبور کند که معمولا در فیلم‌های تخیلی هالیوودی زیاد شاهد چنین مواردی هستیم. ولی خب باید گفت که اخیرا یک گروه مهندس خلاق چنین ماشینی تولید کرده‌اند تا با استفاده از آن بتوان از روی ماشین‌های دیگر عبور کرد و از شر ترافیک خلاص شد.
اصل ماجرا و جزییات این پروژه تحت عنوان "Hum Rider" را می‌توانید در فیلم انتهای مطلب مشاهده کنید تا بهتر در جریان کار قرارگیرید، ولی خب لازم است بگوییم که برای بالابردن اتومبیل و عبور از روی ماشین‌های دیگر در چهار طرف اتومبیل از بالابرهای هیدرولیکی استفاده شده است و همچنین در جاهای مورد نیاز از دوربین و سنسور استفاده شده تا یک دید کلی بر روی ماشین‌های اطراف و رعایت ایمنی وجود داشته باشد که جزییات آن در فیلم زیر آمده است.


نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/1/16
چقد باحال بود
جالبه وقتی جک بسته میشه ماشین خیلی ظاهر عادی پیدا میکنه ، اصلا عجیب غریب نمیشه
1396/1/16
این چه تیتری بود زدید!
حالا اگه همه ماشین ها این مدلی بشن باز ترافیک میشه که
ولی یه طبقه بالاتر...خخخخ