موضوعات داغ

زنده شدن خاطرات ون پرفروش سیتروئن + فیلم

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
کمپانی خودروسازی سیتروئن به مناسبت سالگرد 70 سالگی موفق‌ترین محصول ون خود در بازارهای جهانی یعنی "سیتروئن تایپ H ون"، به تعداد محدود یک کیت بدنه منحصر به فرد و جالب برای خودروی ون "سیتروئن جامپر" در نظر گرفته است تا شکل و شمایل ون قدیمی سیتروئن بار دیگر در عصر نوین تداعی‌گر شود.
بدون شک سیتروئن "تایپ H ون" یکی از معدود خودروهای جهان است که با کارنامه درخشان خود، کمپانی خودروسازی سیتروئن با افتخار از آن یاد می‌کند و اگر عکس این قضیه صادق بود، حالا شاهد ارائه یک کیت بدنه برای سیتروئن "جامپر" نبودیم تا محصول جدید و پیشرفته خود را در ظاهر تبدیل به یک خودروی قدیمی و از رده خارج کند که حدود 70 سال پیش، یعنی از سال 1948 میلادی فعالیت خود را در اکثر بازارهای اروپایی و جهانی آغاز کرده است.

سیتروئن جامپر

سیتروئن جامپر

همانطور که در تصاویر هم می‌بینید، این بسته از تکه‌های متعددی تشکیل شده است که بر روی بدنه سیتروئن جامپر سوار شده و آن را عملا تبدیل به یک خودروی "تایپ H ون" می‌کند. با سفارش این بسته شما هیچگونه زیبایی در طراحی ظاهری اتومبیل خود نخواهید داشت و همان طراحی خوب سیتروئن جامپر را هم از دست می‌دهید، ولی درعوض ماشینی دارید که هرکسی از کنار شما رد شود و یا در خیابان تردد داشته باشید، توجهشان به شما جلب می‌شود که یک ماشین جدید با شکل و شمایل کلاسیک دارید!
در ابتدا هم گفتیم که شرکت خودروسازی سیتروئن این بسته را به تعداد محدود به مشتریان خود عرضه می‌کند. حال از آنجایی که خودروی سیتروئن تایپ H ون در سال 1947 میلادی یعنی 70 سال پیش طراحی و تولید شده است (سال 1948 میلادی وارد بازار شد)، شرکت خودروسازی سیتروئن هم تنها 70 نسخه از این بسته به مشتریان خود عرضه خواهد کرد تا متناسب با عدد سالگرد این ون پرفروش سیتروئن باشد.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/1/17
اونها برای خودشون برای مردمشون برای صنعتشون برای هنرشون برای کشورشون برای آینده شون برای گذشته شون احترام قائل هستن