موضوعات داغ

گودزیلای ژاپنی در نیویورک خدمت می کند

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
بعد از یک دستگاه خودروی لامبورگینی هوراکان که هفته گذشته به ناوگان پلیس ایتالیا اضافه شد و همین یکی دو روز پیش هم یک دستگاه خودروی فراری 458 اسپایدر مصادره شده از گروه‌های مافیا در ناوگان پلیس میلان به خدمت گرفته شد، حالا خبرهایی از نیویورک به گوش می‌رسد که آن‌ها هم به سراغ یک ماشین سوپر اسپرت برای ناوگان پلیس خود رفته‌اند تا کار را برای مجرمان جاده‌ای سخت کنند.
باتوجه به اطلاعات بدست آمده، درست مثل ایتالیایی‌ها و یا حتی ماشین‌هایی که در شهر دبی به ناوگان پلیس اضافه شده است، اداره پلیس نیویورک هم به سراغ یک ماشین سوپر اسپرت رفته و آن را به ناوگان خود اضافه کرده است، ولی برخلاف ایتالیایی‌ها نه از یک سوپر اسپرت وطنی، بلکه از یک دستگاه خودروی نیسان GT-R آن هم نسخه‌ای تقویت شده استفاده کرده‌اند تا مجرمان را در تعقیب و گریزهای خیابانی اذیت کند، مگر اینکه یک دستگاه خودروی هایپرکار مثل مکلارن P1 داشته باشید و بتوانید این نیسان GT-R را پشت سر بگذارید.

نیسان GT-R

نیسان GT-R


اشاره‌ای هم که به تقویتی بودن این اتومبیل داشتیم، در واقع مربوط به طراحی ظاهری آن می‌شود که حالا از باله بزرگ آیرودینامیکی و همچنین رینگ و لاستیک‌های مخصوص سود می‌برد تا شلیک از زاویه کنار بر روی آنان اثری نداشته باشد. هرچند دیگر قسمت‌های این اتومبیل هم به خوبی تقویت شده و در جای جای بدنه می‌توان شاهد نصب چراغ‌های قرمز و آبی برای متوجه شدن ماشین‌های دیگر بود.

نیسان GT-R

نیسان GT-R


حال از آنجایی که تنها بدنه این اتومبیل تقویت شده است، می‌توان در زیر کاپوت این ماشین شاهد فعالیت پیشرانه‌ای 3.8 لیتری شش سیلندر توربوشارژر بود که می‌تواند حداکثر قدرتی 565 اسب بخاری و گشتاوری 635 نیوتن متری تولید کرده و در اختیار اتومبیل قرار دهد.
یکی ازموارد جالب این ماشین هم می‌تواند نام گذاری آن باشد که از ترکیب دو نام "گودزیلا" و "پلیس" با یکدیگر نام "کاپزیلا (Copzilla)" بدست آمده است.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/1/17
گودزیلا در لباس پلیس.
چه کیفی میده این دنبالت باشه :))
1396/1/19
اما وقتي هم بگيرنت ديگه بايد ... ترانه ي : دلم مي خواد به قزوين {اصفهان} بر گردم ...
رو خوند