موضوعات داغ

شرایط فروش جدید هیوندای i20 ویژه فروردین ماه + جدول

عکس مطلب اول
باتوجه به اطلاعیه اخیر شرکت‌های خودروساز داخلی مبنی بر افزایش چند صد هزار تومانی محصولاتشان، گروه خودروسازی کرمان موتور هم اقدام به افزایش برخی از محصولات تولیدی خود کرده است که اخیرا شرایط فروش جدید هیوندای i20 با قیمت افزایش یافته را برای فروردین ماه سال جاری مجدد اعلام کرده است.
گفتنی است که گروه خودروسازی کرمان موتور در ماه‌های گذشته، برای فروش هیوندای i20 هاچ بک قیمت 86 میلیون و 900 هزار تومانی را تعیین کرده بود که حدود 45 میلیون تومان آن به عنوان پیش پرداخت در زمان ثبت نام از متقاضی دریافت شده و مابقی هزینه پرداختی ماشین هم پس از صدور دعوتنامه از مشتری دریافت می‌شود. اما حالا در شرایط جدید کرمان موتور می‌توان با حفظ پیش پرداخت 45 میلیون تومانی، شاهد قیمت نهایی 87 میلیون و 50 هزار تومانی بود که در این میان 150 هزار تومان به قیمت کلی اتومبیل اضافه شده است.
دیگر شرایط فروش هیوندای i20 همچون گذشته است و می‌توان دید که گروه خودروسازی کرمان موتور به ترتیب سود مشارکت 20 درصد، سود انصراف 14 درصد، تاخیر در تحویل 2.5 درصد ماهیانه و همچنین موعد تحویل تیرماه 96 را برای عرضه هیوندای i20 هاچ بک به مشتریان برنامه ریزی کرده است.

شرایط فروش جدید هیوندای i20

شرایط فروش جدید هیوندای i20

در رابطه با مشخصات فنی هم می‌توان گفت که خودروی هاچ بک i20 با ابعاد و اندازه‌ی 4035 میلی متری در طول، 1734 میلی متر در عرض و همچنین ارتفاع 1474 میلی متری در کنار فاصله بین دو محور 2570 میلی متر به مشتریان عرضه خواهد شد که در سینه خود از پیشرانه‌ای 1.4 لیتری چهار سیلندر تنفس طبیعی سود می‌برد که در محدوده دور 6000 دور بر دقیقه می‌تواند قدرت 99 اسب بخار و همچنین در دور موتور 4000 هم حداکثر گشتاور 134 نیوتن متر تولید و به واسطه جعبه دنده‌ای 4 سرعته اتوماتیک تیپ ترونیک به خروجی منتقل کند.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/1/20
بسیار عالی فردا میخرمش :|
1396/1/21
نهایت قیمتی که میرزه 60 تومنه من نمیدونم خودرویی که داخل مونتاژ میشه و فقر آپشن هم داره چرا باید به قیمت خودروهای فول وارداتی فروخته بشه ؟ فقط به خاطر حمایت از خودرو سازهای دره پیت داخلی ! آخه تا کی ما باید تاوان حمایت های الکی از خودروسازها رو بدیم از بس خودروی بی کیفیت ایران خودرو و سایپا ریختن تو خیابون هوای تهران نمیشه نفس کشید بابا یه دو تا خودروی هیبرید تولید انبوه کنین و این پژو و پراید و سایر دره پیت ها رو جمع کنید مردم خفه شدن از آلودگی هوا