موضوعات داغ

فراخوان هوندا در آمریکا

عکس مطلب اول
دنیای اقتصاد: هوندا اعلام کرد 37 هزار دستگاه خودرو را در ایالات‌متحده به دلیل نقص کیسه‌های هوای ساخت شرکت تاکاتا فراخوان می‌کند. به گزارش سی‌ان‌بی‌سی، هوندا موتور اعلام کرد این فراخوان شامل هوندا آکوردهای دو درب مدل 2003 در ایالات‌متحده می‌شود و دیگر نقاط را شامل نمی‌شود. این خودروساز ژاپنی اعلام کرد تاکنون گزارشی مبنی‌بر انفجار کیسه‌های هوای این خودروها دریافت نکرده است. تاکنون، انفجار کیسه‌های هوای ساخت شرکت تاکاتا منجر به مرگ دست‌کم 16 نفر و جراحت بیش از 180 تن شده است. در ماه فوریه شرکت تاکاتا به‌دلیل انفجارهای مرگبار کیسه‌های هوا مجرم شناخته شد و موافقت کرد به قربانیان مبلغ 125 میلیون دلار و به خودروسازان مبلغ 850 میلیون دلار پرداخت کند. براساس اعلام هوندا، کیسه‌های هوای این خودروهای فراخوان شده، قبلا تعویض شده‌اند، اما بادکننده آنها نیز ساخت شرکت تاکاتاست و هوندا قصد دارد دوباره آنها را تعویض کند.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/1/20
جناب navid که میای تو فراخوان هیوندای و کیا نظر میدی لال نشی صلوات ، فقط ژاپن خخخخ
1396/1/20
باز توی اسباب بازی سوار اینجا پیدات شد.خخخ
فراخوان ژاپنی ها برای کیسه هوا بود که اشکال از خودرو ساز ها هم نبود ولی فراخوان کیا و هیوندا برای ازکار افتادن موتور بود.برو با همون سانتافه دل خوش باش.خخخخ
1396/1/20
متاسفانه شما نمیتونید درک کنید مشکل کیسه هوا بخاطر کوتاهی خودرو سازهای ژاپنی نبوده و نقص از شرکت سازنده کیسه هوا بوده که گریبانگیر خیلی از خودروسازهای بزرگ شده و این فراخوان نشان دهنده احساس مسئولیت خودروسازهای ژاپنی.
شما در مورد خرابی موتور کره ای ها چی داری بگی؟؟؟
1396/1/20
نمیدونم چرا فولکس واگن به اون شدت مجازات شد ولی تاکاتا با این گنده کاریش یک دهم اون جریمه شد.