موضوعات داغ

پخش زنده رونمایی از مدل مفهومی تویوتا FT-4X در خودروبانک

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
تا شروع بکار نمایشگاه بین المللی نیویورک 2017 چیزی باقی نمانده و شرکت‌های بزرگ خودروسازی خود را برای این رویداد بزرگ خودرویی آماده می‌کنند. در این میان کمپانی خودروسازی تویوتا هم به عنوان بزرگ‌ترین کمپانی خودروسازی جهان، پای ثابت تمامی نمایشگاه‌های بین المللی بوده و حالا برای نمایشگاه نیویورک هم برنامه‌ای ویژه ترتیب داده که یکی از مهم‌ترین آنان می‌تواند رونمایی از شاسی بلند آفرودی FT-4X باشد که قرار است در روزهای آینده به طور رسمی معرفی شود. مراسمی که خودروبانک قصد دارد این رویداد را به صورت زنده در سایت برای شما منتشر کند.
حال با توجه به شاسی بلند و آفرودی بودن این خودروی کانسپت، گفته می‌شود که تویوتا قصد دارد فقدان FJ کروزر در بازارهای بین المللی را با یک خودروی جدید تحت عنوان FT-4X پر کند، هرچند اطلاعات دقیقی از این موضوع منتشر نشده و تنها با توجه به تصویر ارائه شده می‌توان فهمید که پروژه جدید تویوتا به رینگ‌های 18 اینچی پوشیده شده توسط لاستیک‌های GoodYear 55/225 مجهز شده است.
البته این موضوع تنها یک حدس و گمان است که رسانه‌های مختلف بین المللی به آن دامن زده‌اند و این امکان وجود دارد که خودروی FT-4X با رد ادعای تصاحب جایگاه تویوتا FJ کروزر، در قامت یک خودروی کاملاً جدید وارد عرصه رقابت شود، هرچند به نظر نمی‌رسد که این موضوع چندان مهم باشد، زیرا چه این خودرو یک جانشین برای تویوتا FJ کروزر تلقی شود و چه در قامت یک خودروی کاملا جدید وارد بازار شود، باز هم می‌دانیم که تویوتا FT-4X یک خودروی کاملا جدید است و هدف اصلی آن هم یک فروش خوب در بازار جهانی برای شرکت خودروسازی تویوتا است.
پس برای اینکه موضوع جانشین بودن تویوتا FT-4X و یا کاملا جدید بودن آن مشخص شود، باید تا 12 آوریل 2017 راس ساعت 17:40 به وقت تهران منتظر ماند و دید که تویوتا در معرفی رسمی این خودرو پیش از آغاز بکار نمایشگاه بین المللی نیویورک 2017 چه پروژه‌ای آماده کرده است، پروژه‌ای که تا همین امروز صحبت‌های زیادی پیرامون آن می‌شود و قرار است یک خودروی جدید کاملاً بزرگ و حیرت انگیز باشد.
در آخر هم تویوتا اضافه کرده که همراه با این خودروی شاسی بلند آفرودی، در غرفه اختصاصی خود به رونمایی از تویوتا "سی‌ینا 2018" و همچنین خودروی تویوتا "یاریس 2018" هم خواهد پرداخت که نسبت به مدل‌های قبلی خود در امکانات و فن آوری بروزرسانی شده‌اند.

پخش زنده مراسم رونمایی از FT-4X در خودروبانک
اما با توجه به اهمیت این مدل مفهومی از تویوتا و محبوبیت این برند، قصد داریم در روز چهارشنبه مورخ 23 فروردین ماه راس ساعت 17:40 این مراسم را به صورت زنده برای شما پخش کنیم. برای مشاهده این مراسم می توانید در تاریخ و ساعت ذکر شده به صفحه پخش زنده مراسم رونمایی از تویوتا FT-4X مراجعه کنید.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد