موضوعات داغ

آفرود با فورد رپتور و کن بلاک + فیلم

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
اگر یک لیست از اتومبیل‌های آفرودی تهیه کنید، بدون شک خودروی پیکاپ فورد رپتور 2017 یکی از اصلی‌ترین گزینه‌های این لیست خواهد بود که بهترین و هیجان انگیزترین لحظات را موقع آفرود برای شما فراهم می‌آورد. حال برای اثبات این موضوع، مجری موتور ترند در کنار راننده معروف مسابقات رالی و دریفت جهان یعنی "کن بلاک"، پشت فرمان فورد رپتور 2017 می‌نشینند تا چند دقیقه‌ای بر روی سطوح شنی و تپه‌های بیابانی با خودروی فورد رپتور 2017 آفرود نوردی کنند.
برای بهبود آفرود نوردی فورد رپتور 2017، شرکت خودروسازی فورد از بدنه‌ای تمام آلومینیومی با قاب فولادی مقاوم استفاده کرده است تا در کنار افزایش مقاومت بدنه اتومبیل، حدود 226 کیلوگرم از وزن این اتومبیل نسبت به نسخ‌های قبلی خود بکاهد. علاوه بر این‌ها، در زیر شاسی و بدنه خودرو برای دفع بهتر ضربات هم از سیستم تعلیق جدید و کمک فنرهای فاکس استفاده شده است که به نسبت گذشته 44 درصد بزرگ‌تر شده‌اند تا نواسانات چرخ را بهتر دفع کند.
اما مهم‌ترین تغییر فورد رپتور در مقایسه با مدل‌های قبلی، وجود یک پیشرانه قدرتمند 3.5 لیتری شش سیلندر اکوبوست خواهد بود که در عین ناباوری، حدود 39 اسب بخار قدرت بیشتر و چیزی حدود 100 نیوتن متر هم گشتاور بیشتر در مقایسه با پیشرانه 6.2 لیتری هشت سیلندر سابق تولید می‌کند تا در مجموع نیرویی 450 اسب بخاری و گشتاوری 690 نیوتن متری بدست آمده و توسط جعبه دنده‌ای 10 سرعته اتوماتیک به خروجی منتقل شود.
در ادامه می‌توانید فیلم آفرود نوردی این فورد رپتور 2017 را در خودروبانک تماشا کنید.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/1/23
عالی بود. به این میگن تست درایو خودرو بانک عزیز
1396/1/24
عالی بود.
به این میگن آفرود نوردی واقعی.
اجزای ماشین چه فشارها و ضربات شدیدی را تحمل میکنه!