موضوعات داغ

پخش زنده مراسم رونمایی از جدیدترین محصول تویوتا را ببینید

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
همانطورکه از روز دوشنبه اعلام کردیم، امروز چهارشنبه قصد داریم مراسم رونمایی از جدیدترین محصول تویوتا به نام FT-4X را در سایت خودروبانک به صورت زنده نشان دهد. امری که برای اولین بار بین سایت های خودرویی انجام می شود و امیدواریم این کار بتواند قدمی موثر در اطلاع رسانی بهتر این صنعت جذاب باشد.
امروز ساعت 17:40 در خودروبانک جمع می شویم تا مراسم رونمایی از این مدل مفهومی زیبا را به صورت زنده تماشا کنیم. از صفحه پخش زنده مراسم رونمایی از محصول جدید تویوتا می توانید این مراسم را مشاهده کنید.
تویوتا قبل از رونمایی امروز عصر، تصاویری را از این خودرو به صورت رسمی منتشر کرده است. اگرچه این خودرو بدین صورت به خط تولید نمی رسد اما با تماشای زوایای این خودرو می توان موارد زیاد و جالبی را از محصول آینده تویوتا متوجه شد.

تویوتا FT-4X

تویوتا FT-4X

تویوتا FT-4X روی پلتفرم TNGA پیاده سازی شده که همان پلتفرم تویوتا کمری 2018 و تویوتا CH-R است. تویوتا FT-4X از نظر اندازه بسیار شبیه تویوتا CH-R است و تنها کمی از نظر طول، عرض و ارتفاع با این خودرو متفاوت است.
تویوتا اعلام کرده که ممکن است روی این خودرو از پیشرانه های 4 سیلندری استفاده کند و همانند بسیاری از محصولات خود از گیربکس CVT بهره ببرد اما مدل مفهومی که امروز رونمایی می شود از گیربکس و پیشرانه متفاوتی بهره برده است.

رونمایی از محصول جدید تویوتا

رونمایی از محصول جدید و مفهومی تویوتا

درب عقب این خودرو بسیار عملکرد جالبی دارد. در زمان استفاده از این خودرو در خارج از شهر، این درب به صورت عمودی باز می شود و در زمان استفاده در داخل شهر، از وسط به دو طرف باز می شود.

درب های عقب تویوتا FT-4X

درب های عقب تویوتا FT-4X

ستون C این محصول جدید تویوتا می تواند به صورت یک پنل شیشه ای باشد و حتی روی آینه های کناری جایی برای دوربین گوپرو نیز قرار داده شده است.
همانطورکه گفتیم این خودرو امروز عصر به وقت تهران رونمایی می شود و راس ساعت 17:40 در خودروبانک این مراسم را می توانید به صورت زنده مشاهده کنید.
لینک صفحه: پخش زنده مراسم رونمایی از محصول جدید تویوتا

نظرات کاربران

7 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/1/23
به شکل یک رباط طراحی شده چه در نمای داخل و چه در نمای بیرون . خیلی متفاوت و زیبا
1396/1/23
زشته
1396/1/25
بالام جان طرح مفهومیه صد در صد یه سری تغییرات میدن بعد تولیدش میکنن.....هر چی که هست خوراک آفروده
1396/1/24
عالیه فوق العاده است
1396/1/25
خودرویی که از آینده اومده.واقعا زیباست
1396/1/26
همه چی خاص رنگ غربیلک صندلی‌ها در عقب بسیار عالی
1396/1/26
يعني رسماً فكر ميكنم ديگه بعضي برندا ملتو گير آوردنا آقا اين ماشين همه چيزش اف جي كروزر كه از رده توليد مثلاً خارجش كرد يه بزك كرده روش ميگه مفهومي ملتم ميگن فضايي چه بايد گفت؟