موضوعات داغ

درهای بزرگ فراری لند در جنوب اسپانیا گشوده شد + فیلم

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
به عنوان یک کسب و کار مکمل، کمپانی خودروسازی فراری در شهر دبی یک "شهر بازی" اختصاصی دارد که با نام "فراری لند" شناخته شده و شما را ساعت‌ها سرگرم بازی و سرگرمی در این پارک می‌‌کند که به دلیل موقعیت جغرافیایی، در سفرهای خارجی ما ایرانی‌ها به کشور امارات و شهر دبی، این فراری لند می‌تواند یکی از مناطق جالب گردشگری باشد. حال این موضوع برای اروپایی‌ها می‌تواند تاحدودی آزار دهنده باشد، بخصوص برای کسانی که علاقه‌ای برای سفر به کشورهای حاشیه خلیج فارس نداشته باشند. به همین دلیل فراری دست بکار شده و یک "فراری لند" دیگر در جنوب اسپانیا افتتاح کرده است تا مخاطبان اروپایی خود را کمتر به دردستر بیاندازد.
با فشردن دکمه استارت به دستان "پیرو فراری" (پسر انزو فراری) و همچنین چیدن روبان افتتاحیه، رسما درب‌های قرمز رنگ "فراری لند" بر روی مخاطبان این شرکت گشوده شد تا هیجان بی حد و مرز فراری را در ماشین آلات بازی تجربه کنند.
احتمالا برایتان چنین سوالی پیش آمده که چرا این پروژه در اسپانیا دنبال شده و کشور اصلی فراری یعنی ایتالیا همچنان عاری از هرگونه فراری لند است؟!. در جواب گفته شده است که کشور ایتالیا منبع خودروهای سوپر اسپرت بخصوص کشور مادری "فراری" است، پس نیازی به ساخت یک فراری لند در آن احساس نمی‌شود و این کشورهای دیگر هستند که باید به دنبال دریافت حق امتیاز برای ساخت یک فراری لند با سرمایه گذاری خودشان باشند.
فراری لند اسپانیایی‌ها نیز حدود 1 ساعت خارج از شهر بارسلونا به مساحت 70 هزار متر مربعی ساخته شده است که 11 تاسیسات اصلی و جاذبه‌های مهم برای داشتن یک روز هیجان انگیز دارد که فیلم افتتاحیه و همچنین مراکز آن در ادامه مطلب بارگذاری شده است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد