موضوعات داغ

تویوتا یاریس ۲۰۱۸ در نیویورک رونمایی شد

عکس نویسنده
حسین ریاحی
نویسنده
عکس مطلب اول
تویوتا یاریس برای افرادی که خواهان یک خودروی ساده و کم خرج برای استفاده ی روزمره هستند گزینه ی بسیار خوبی به شمار می رود. اما تویوتا برای نمایشگاه خودروی نیویورک ۲۰۱۷ اقدام به نمایش مدلی فیس لیفت شده از یاریس کرده است که تحت عنوان مدل ۲۰۱۸ به بازار خواهد آمد و دارای ظاهری دگرگون شده است. این مدل در غرفه ی تویوتا در نیویورک در کنار مدل جدید ون سیینا به نمایش درآمده است که البته باید اعتراف کرد که مدل سیینا توجه بیشتری را در قیاس با یاریس به خود جلب کرده است.
اما در بخش طراحی ظاهری باید گفت که در قسمت جلویی شاهد استفاده از یک جلو پنجره ی جدید هستیم و چراغ های جدید خودرو نیز به آن متصل شده اند که نمایی اسپرت را به این خودرو بخشیده است ضمن اینکه حالت طراحی قسنت جلو به گونه ای است که مرکزیت آن با نشان تویوتا است که در بالای جلوپنجره کار گذاشته شده است.

 یاریس فیس لیفت

یاریس فیس لیفت

در نمای عقبی نیز گرچه نمی توان یاریس فیس لیفت را خودروی خیلی زیبایی نامید اما طراحی چراغ های عقبی و چیدمان داخلی آنها بهتر از قبل است.
در داخل کابین یاریس فیس لفت از نشان دهنده های جدیدی استفاده شده است که تا پیش از این تنها در مدل های SE قابل سفارش بودند. سه عقربه برای سرعت و دور موتور و میزان سوخت وجود دارد که یک نمایشگر ال سی دی نیز در بین نشانگرها تعبیه شده است تا سایر اطلاعات را برای راننده نشان دهد. در یاریس هاچ بک یک صفحه نمایش لمسی ۶ اینچی نیز در داخل کابین موجود است که با سیستم های اپل کارپلی و اندروید اتو همخوانی دارد. در مدل های فول نیز سایز این صفحه نمایش به ۷ اینچ افزایش پیدا کرده است که البته دیگر از اپل کارپلی و اندروید اتو پشتیبانی نمی کند.
در بخش فنی باید گفت که یاریس فیس لیفت بدون تغییر باقی مانده است و از همان موتور ۱.۵ لیتری ۱۰۶ اسبی در این مدل استفاده شده است که می توان آن را با یک گیربکس ۵ دنده ی دستی و یا ۴ دنده ی خودکار سفارش داد. سیستم های ایمنی این خودرو نیز به صورت استاندارد شامل سامانه ی هشدار بین خطوط و سیستم پیشگیری از تصادف می شوند.

نظرات کاربران

5 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/1/24
چقدر زشت!!!! تویوتا بعضی وقتا چه کارای عجیبی میکنه!
1396/9/12
حالا شما جای پرایدت اینو نخر
1396/1/25
اخه طراحی پشت چرا باید این شکلی باشه؟!!!!
1396/1/26
احتمالا تویوتا از شرکت رنو طراح استخدام کرده
1396/1/26
چراغ عقبش شبیه چانگان شده