موضوعات داغ

یکی از بهترین کلاسیک های دنیا به فروش می رسد

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
تقریبا همه، بخصوص کلاسیک بازها اشراف کامل اطلاعاتی بر روی این موضوع دارند که اتومبیل‌های قدیمی و کلاسیک در زمان خود یک طراحی قابل قبول داشتند، ولی حالا با تکامل رو به رشد صنعت خودروسازی و طراحی ماشین‌های جدید و پیشرفته با ظاهری چشم نواز، دیگر استقبالی از یک خودرو با سبک طراحی قدیمی نمی‌شود، اما ماشینی کلاسیک که الان هم بتواند توجه خیلی‌ها را به خود جلب کند، بدون شک یکی از شاهکارهای صنعت خودروسازی به شمار می‌رود که اخیرا یکی از آنان برای فروش آماده شده است.
مرسدس بنز 680 S Torpedo Roadster، بدون شک یکی از برترین‌های صنعت خودروسازی به شمار می‌رود که طراحی زیبا و دلنشین آن، باعث شد تا این محصول برنده جایزه بهترین نمایش و طراحی در Pebble Beach شود و نمره کامل 100 درصد را دریافت کند. بدیهی است که چنین جوایزی مفت و مجانی به کسی داده نمی‌شود و باید مثل مرسدس بنز 680 S Torpedo Roadster یک سقف متحرک، قطعات چوبی‌تر و تمیز داخل کابین، یک طراحی بی نظیر و روکش‌های چرمی قرمز رنگ داخل کابین داشته باشید.
به طور کلی، شرکت خودروسازی مرسدس بنز در سال 1929 میلادی اقدام به ساخت تنها 3 دستگاه از این محصول کرده است که حالا یکی از بازماندگان این خانواده سه نفره، با یک باسازی کامل بر روی آن آمده تا در حراجی معروف RM ساتبی به فروش گذاشته شود و انتظار می‌رود به قیمت 6.5 میلیون یورو تا 8 میلیون یورو فروخته شود.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/1/26
واقعا زیباست!