موضوعات داغ

شرایط فروش جدید رنو داستر اعلام شد + جدول

عکس مطلب اول
نگین خودرو، نماینده عرضه و خدمات پس از فروش محصولات رنو در کشور، جدیدترین شرایط فروش نقد و اقساط مدل‌های2016 و 2017 از رنو داستر را به همراه تخفیفات ویژه اعلام کرد.
در فروش نقدی، مدل 2016 با قیمت 99 میلیون و 900 هزار تومان، با تخفیف نقدی 4 میلیون تومانی به مشتریان عرضه خواهد شد که مبلغ پیش پرداخت اول 58 میلیون تومان و مبلغ پیش پرداخت دوم هم 37میلیون تومان تعریف شده است.
مدل 2017 هم درست مثل 2016، به صورت تک دیفرانسیل و با موعد تحویل 30 روزه به مشتریان تحویل داده می‌شود که برای آن قیمت نهایی 111 میلیون تومانی در نظر گرفته شده است، ولی در شرایط فروش نقدی تخفیف ویژه 5 میلیون تومانی شامل حال آن می‌شود. مراحل پیش پرداخت این مدل هم دو مرحله‌ای خواهد بود، ولی در دو ستون که قیمت‌های متفاوتی برای آن تعریف شده است تا مشتری بنا بر شرایط خود انتخاب کند که پیش پرداخت اول را بیشتر دهد یا پیش پرداخت دوم.
مدل چهار چرخ محرک 2017 هم قیمتی 119 میلیون تومانی دارد و تنها تخفیف 3 میلیون تومانی شامل حال آن شده و بعد از 60 روز کاری هم به مشتریان تحویل داده می‌شود، ولی همچون مدل تک دیفرانسیل با دو پیش پرداخت متفاوت دو مرحله‌ای به مشتریان عرضه می‌شود.

شرایط فروش جدید رنو داستر

شرایط فروش جدید رنو داستر


برای اطلاع از شرایط فروش اقساطی این محصول می‌توانید به جدول مربوطه در خودروبانک مراجعه کنید، ولی قبل از آن بد نیست کمی هم در رابطه با خود رنو داستر صحبتی داشته باشیم. به طور کلی اگر بخواهیم رنو داستر را مورد بررسی قرار دهیم، می‌توان گفت که شرکت سازنده دو پیشرانه مختلف را در نظر گرفته‌ است که اولی شامل یک پیشرانه 1.6 لیتری 115 اسب بخاری متصل به یک جعبه دنده 5 سرعته دستی بوده و موتور دومی هم شامل یک پیشرانه 2 لیتری 16 سوپاپ با دو خروجی متفاوت قدرتی 148 و 142 اسب بخاری و گشتاور 177.5 و 168 نیوتن متری می‌شود که به طور دلخواه به دو جعبه دنده 6 سرعته دستی و یا 4 سرعته اتوماتیک متصل می‌شود که در این میان برای بازار کشور تنها موتور 2 لیتری با جعبه دنده‌ای 4 سرعته اتوماتیک در نظر گرفته شده که به نظر می‌رسد نسخه 148 اسب بخاری باشد.

شرایط فروش جدید رنو داستر

شرایط فروش جدید رنو داستر


نظرات کاربران

9 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/1/26
یعنی ملت رو .. فرض کردن رسما ! اخه یکی نیست بگه کسی که قراره ماهیانه 5ملیون قسط بده خب میره نقدشو میگیره دیگه ! اخه قسطی اونموقع میشه گفت که مثلا حداقلا 2-3 ساله باشه اقساطشم نهایتش 1-2 ملیون باشه ! یعنی شرایط قسطیش کلا تو حلقم !
1396/1/27
بسیار هم خوب ماشینی که فروش نداره و قیمت کارخونه از قیمت بازار آزاد گرونتره رو هر سری شرایط قسطیش رو سخت تر میکنه ( به جای سه ساله نهایت یکساله ) و البته به لطف تبلیغ های الکی سایت های خودرویی که پول میگیرن بازار گرمی میکنن حالا برید تندر 90 شاسی سوار بشین ماهی 5 میلیون قسط بدین
1396/1/27
اگه یه سر به سایت یوتیوب یا آپارات بزنی میبینی همین داستر جاهایی میره که توسان (النترا شاسی)یا اسپورتیج (سراتو شاسی ) عمرا بتونن برن . اگر هم برن مثل چی تو گل گیر میکنن او موقع اون سرد کن صندلی ماشینت به درد میخوره روشنش میکنی تا خنک شی . حالا تو فکر کن داستر تندر شاسیه .
1396/1/27
خیلی ببخشید .ماشینی مثه داستر راننده و شعوری هم رده خودش میخواد نه کسایی که دلشونا به ماشینای چین و کره و زرق و برقی خوش میکنن
1396/1/27
داداش این ماشین از شاسی بلندای اون برندی که رو پروفایلته صد برابر بهتره ، توانایی آفرود فوق العاده بالا در کنار صرفه ی اقتصادی و اصطلاک کم و نرمی و راحتی مناسب از خصوصیات بارز این ماشین نه چندان زیباست
1396/1/28
جناب آقای محمد خان اسپورتیج و توسان ماشین های شاسی بلند شهری هستند و البته که داستر ( تندر شاسی بلند ) یه کلاس کوچیک تر از اونهاست و هیچوقت طراحی ظاهری ، داخلی و موتوری توسان و اسپورتیج رو با این مقایسه نکن و داستان نگو !
جناب حسین خان شما شعور داری بسه کل دنیا نمیفهمن تو میفهمی هیوندا و کیا ماشین هاشون رو با چند مدل مختلف موتوری از توربو گرفته تا دیزلی و بنزینی با حجم های مختلف عرضه می کنن تو کل دنیا بعد کسی که میاد داستر رو 100 میلیون میخره شعور داره !
جناب علیرضا میرزایی عزیز شما نمی خواد به بنده بگی چی از چی بهتره کسی که بخواد آفرود بره جیپ ، تویوتا یا نیسان میخره نه داستر در ضمن استهلاک نه اصطلاک !
1396/1/27
سلام دوستان من ۲۰۱۶ ph2 دارم ماشین خوب و نرمی هست فقط اپشن نداره به نظرم نسب به پولی که میدی و نسبت به قیمت بقیه ماشین ها ارزش خرید داره اخر ۲۰۱۵ گرفتم همه جا باهاش رفتم اصلا بهش نمی رسم فقط روغن بنزین .اصلا اذیتم نکرده . البته اگر ماشین بهتر داشتن شرایتون نمی کنه .ارزون ترین کلاس اورر اروپا هست
1396/1/28
آرش جون وقتی کامنت میذاری قربون دستت یه دور بخونش بعد سند کن. چهار خط نوشتی شصت تا غلط داری توش رفیق!
1396/1/27
رنو داستر از وقتی عرضه شد مخصوصا دو دفش تغییرات زیادی هم در داخل و هم در خارج پیدا کرده و آبشنهای . کسی که فکر میکنه 5 میلیون در ماه زیاده اولا بدون سوده ثانیا میتونه به جای 119 میلیون 116 میلیون بده نقد بگیره . الان اطلس خودرو هم فروش اقساطی گذاشته برای سورنتو 30 ماهه 100 میلیون پیش میدی ماهی 4میلیون و نهصد که در آخر ماشین 236 میلیونی برات در میاد 281 میلیون . پس شرایط رنو باز خیلی بهتر از کره ای های بازاره . ضمنا رنو داستر مخصوصا نمونه 4wd که جدیدا وارد شده دارای آبشنای کاربردی زیادی هست و طراحی دلشبرد و بیرون بسیار خوب شده و از نظر کیفیت قطعات و نرمی سواری و قابلیتهای آفرودی با توجه به فیلمهای موجود در یو تیوب و آپارات حرفی برای گفتن نذاشته .