موضوعات داغ

ماجرای تعطیلی شوروم مرکزی مدیا موتورز چه بود؟

عکس مطلب اول
چند روز پیش یکی از رسانه های خودرویی کشور خبر تعطیلی شوروم مرکزی مدیاموتورز که در تقاطع پل ضرابخانه تهران بود را منتشر کرد و این امر را پایان ام جی های وارداتی عنوان کرد. خبری که در ابتدا و با کوچک شدن سبد محصولات این شرکت درست به نظر می رسید ولی امروز مدیاموتورز طی بیانیه ای رسمی اعلام کرد که با توجه به احداث پل جدیدی روبروی این شوروم، اقدام به تعطیلی این نمایشگاه گرفته و قصد دارد تا در مکانی دیگر شوروم جدید را احداث کند.
مدیا موتورز تا قبل از برجام واردات محصولات مختلف ام جی از جمله ام جی 6، ام جی GS و یا ام جی 3 را بر عهده داشت اما بعد از برجام، شرکت سایک موتور چین طی قراردادی با شرکت ام جی پارس موتور، مسئولیت تولید چند مدل از محصولات این شرکت را تحت عنوان ام جی به عهده این شرکت سپرد و عملاً موقعیت مدیاموتورز مبهم شد. این شرکت هم اکنون تنها به عرضه دو محصول ام جی GS و ام جی 3 می پردازد و دیگر واردات ام جی 6 را متوقف کرده است.
اگرچه مدیاموتورز مدعی است که واردات محصولات ام جی کماکان به عهده این شرکت است و فعلاً هم چنین است اما باید دید با گذر زمان و معرفی محصولات جدید ام جی، واردات آن کماکان توسط مدیا موتورز انجام می شود یا ام جی پارس موتور عهده دار تولید آنها خواهد بود؟

نظرات کاربران

11 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/1/27
مي گن مكانش غصبيه
كسبه محل مي گن كاسبي توش نمي چرخه
هركي توش بوده بعد از يه مدت تعطيل مي كنه
1396/1/27
محصولات ام جی و سایک گرچه هردوی از اول تا آخرش طراحی ام جی هست ولی فرق داره، محصولات رووی که با تغییر کمی در ظاهر میبینم همون محصولات ام جی هست که در ظاهر کمی متفاوت شده و با برند ام جی یا رووی فروخته میشه میشه محصولل ام جی پارس ولی محصولات ام جی که تو انگلیس هست مربوط به مدیا موتور میشه
مثل محصولات مشترک رنو، سامسونگ، رنو-نیسان، ممکنه تو یک کشور همون ظاهر یا متفاوت بشه نیسان، یه جا بشه رنو و....
1396/1/28
عزیزم ام جی در انگلستان کلا 20 نفر بیشتر کارمند نداره که هیچ ربطی به خودرو و طراحی ندارن این کارمندان وظیفه مواظبت و نگهبانی از موزه ام جی دارن نه طراحی و ساخت ماشین لطفا با پخش شایعات این چینی ام جی چینی رو به انگلستان نچسبونید ,مرسی .
1396/1/28
قبلا هم برایت لینک گذاشتم و مرکز بزرگ طراحی ام جی را در بریتانیا بهت معرفی کردم ولی با این اصرار به دروغ گویی ، مسلم است که ریگی به کفش داری ..
ام جی در لانگ بریج در جای خود است و با جمعی از مهندسان و زراحان برتر اروپایی که عده شان بیش از 300 نفر است ، به طراحی تمام اجزای خودروهای ام جی می پردازند.. این چیزی نیست که کسی نتواند در اینترنت سرچ کند و ببیند.. شما هم زیاد به خودت فشار نیار که این دروغ ها را همه جا پرکنی ، امروزه یه کودک هم به اینترنت دسترسی دارد و بلد است حقایق را مستند کند . لینک های ام جی دیزاین سنتر در بیرمنگام انگلستان :
https://en.wikipedia.org/wiki/MG_Motor#/media/File:MG_Motor_UK_HQ_-_SAIC_UK_Technical_%26_Design_Centre.jpeg
http://mg.co.uk/about-mg/
http://www.birmingham.mg.co.uk/about-us/
http://www.saicmotor.co.uk/About.aspx?page=1
https://www.instagram.com/mg.uk.cars/
https://www.facebook.com/MGmotor/photos/a.416857462909.193355.51303692909/416859697909/
https://www.youtube.com/watch?v=zER7qsbW1J4
https://www.google.com/search?q=mg+design+centre+longbridge&espv=2&biw=1538&bih=810&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjT863Jz5PQAhWkB8AKHY9OBOA4HhD8BQgHKAI
استودیو سایک دیزاین :
http://www.saicmotor.co.uk/WhatWeDo-Sub.aspx?page=7
کارهایی که دفتر سایک در انگلستان و توسط مهندسان ام جی انگلستان انجام می دهد :
http://www.saicmotor.co.uk/WhatWeDo.aspx
انشاالله که انگلیسی را بتوانید بخوانید و بفهمید..
1396/1/28
وای از این دروغهای تابلو این پسره نادر
آخه اینا رو از کجا میاری؟؟؟
این سایت معرفی مرکز طراحی ام جی در لانگ بریجه:
http://www.formtrends.com/saics-design-directors-on-the-uk-design-center-and-the-mg-and-roewe-brands/
http://www.formtrends.com/saic-opens-expanded-european-design-center/
اتفاقا در عکس لینک دوم 20 تا کارمند نگهبان موزه دارند میرن سر پستاشون
مگه مجبوری اینقدر ببافی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
1396/1/27
خودروهای آشغال چینی هیچ کدوم دوام نمیارن تو بازار و در بازارهای بزرگ بین المللی هم بسیار محدودا و دیر یا زود حذف میشم و یا جایگزین.

فقط مصرف کننده متضرر میشه و باید بدوی دنبال قطعات یدکی.
همین ام جی قبلا باید ۶ ماه ماشین بخوابه تا یدکی براش پیدا بشه وای به حال الان.
1396/1/28
به هیچ روی حرف شما درست نیست.. ام جی سوارها هم صفحه اینستاگرام دارند و هم تلگرام .. در اون صفحات به این شکل که شما میگی ، هیچ کسی مشکل قطعات ندارد و برعکس ، در اوج تحریم ها ، ام جی در حد یک نمایندگی رسمی و انحصاری ، موفق بود و مشکلات حاد مانند آنچه در برخی شرکت ها داشتیم ، پیش نیامد..
1396/2/2
جالبه . چون حداقل ماهایی که ام جی داریم می دونیم که مدیا موتورز خدماتش افتضاحه .هیچ فرقیم نمی کنه از کودوم نمایندگی خدمات بگیری همشون تحت نظر مدیا موتورز خدماتشون افتضاحه.
1396/2/2
ام جی دارم اما با این خدمات افتضاح مدیا موتورز به کسی پیشنهاد نمی دم . باید صبر کرد و دید که آیا ام جی پارس هم به مدیا موتورز وابسته است . بعد هم خدمات اون اگه مثل مدیا موتورز باشه که افتضاحه .
1396/2/3
بود و نبودشون فرقی نداره . فقط بودنشون باعث انحصار برند میشه . هم انحصار گرفتن هم لیاقت پشتیبانی ندارن .
1396/2/3
بود و نبودشون فرقی نداره . فقط بودنشون باعث انحصار برند میشه . هم انحصار گرفتن هم لیاقت پشتیبانی ندارن .