موضوعات داغ

آغاز پیش فروش وانت آریسان با پیش پرداخت ارزان + جدول

عکس مطلب اول
گروه صنعتی ایران خورو در آخرین اطلاعیه خود، خبر از آغاز طرح پیش فروش وانت آریسان داد که می‌توانید با مراجعه به وبسایت گروه صنعتی ایران خودرو، نسبت به ثبت نام وانت آریسان با دو پیش پرداخت متفاوت اقدام کنید.
در رابطه با شرایط فروش وانت آریسان، گروه صنعتی ایران خودرو دو پیش پرداخت 12 میلیون تومانی و 10 میلیون تومانی در نظر گرفته است که هر دوی آنان دارای سود مشارکت 24 درصد و سود انصراف 21 درصد هستند، ولی در مقابل با صرف هزینه 12 میلیون تومانی برای پیش پرداخت، می‌توانید ماشین خود را در شهریورماه سال جاری دریافت کنید، این درحالیست که با پرداخت 2 میلیون کمتر به عنوان پیش پرداخت اولیه، موعد تحویل اتومبیل شما به مهرماه سال جاری موکول می‌شود، هرچند 2 میلیون کسر شده از پیش پرداخت اولیه را باید از تاریخ 10 مرداد الی 20 مرداد به حساب ایران خودرو واریز کنید.
طول این خودرو 4680 میلی متر، عرض آن 1640 میلی متر و ارتفاع آن نیز 1410 میلی متر است و فاصله بین دو محور آن نیز معادل 2669 میلی متر می باشد. در زیر کاپوت آریسان هم یک نمونه بهبود یافته از موتور OHV پیکان وانت به صورت دوگانه سوز قرار گرفته که برای کسب استانداردهای آلایندگی یورو 4، بر روی سیستم اگزوز این خودرو از یک کالیزور جدید استفاده شده است.
علاوه بر این، حدود 100 سی سی هم به حجم سیلندرهای موتور افزوده شده و در مجموع به 1696 سی‌سی رسیده که باعث افزایش 21 اسب بخاری قدرت و رسیدن آن از 66 اسب بخار به 87 اسب بخار شده است که با مصرف ترکیبی 9.5 متر مکعبی گاز در هر صد کیلومتر مسافت پیموده شده، قادر به ثبت شتاب صفر تا صد 14 ثانیه‌ای و حداکثر سرعت 145 کیلومتر بر ساعتی و همچنین با مصرف سوخت 9 لیتری بنزین به صورت ترکیبی در هر صد کیلومتر، می‌تواند این خودروی 1240 کیلوگرمی را در عرض 12.7 ثانیه از حالت سکون به سرعت صد کیلومتر بر ساعت و به حداکثر سرعت 160 کیلومتر بر ساعتی برساند. در ادامه و در جدول زیر می توانید شرایط فروش دقیق این خودرو را مطالعه کنید.

پیش فروش وانت آریسان

پیش فروش وانت آریسان


نظرات کاربران

5 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/1/28
به عنوان خودروی کار مناسبه ولی به نظر من خودروی کار با این محدوده قیمتی فقط نیسان وانت.
1396/1/29
طراحی و آیرودینامیک ماشین فوق العاده ضعیفه. متاسفانه نمیدونم این سمبل کاریهای کمپانی های داخلی کی تموم میشه. ماشین فوق العاده خطرناکیه و با پشت فرمون نشستن میفهمید که اصلا ایمنی نداره. توی پیچ ها و ترمزها بسیار خطرناک عمل میکنه و عقب ماشین اصطلاحا بازی میکنه. چجوری میشه یه سواری شهری رو بدون تغییرات اساسی تبدیل به یک پیکاپ کرد؟ تویوتا و نیسان با این همه سبقه ی طراحی همچین کاری کردن تاحالا؟ چرا باید توی سرهم کردن همیشه اول باشیم؟ یکی از اقوام ما که خیلی محتاط هم هستند، چند روز قبل از عید دچار سانحه ی شدیدی با همین ماشین شد، توی سرعت کمتر از 80 کیلومتر و با یه ترمز شدید که خیلی امر عادی هستش، ماشین چپ کردو فقط شانسی که آورد عقب ماشین یک اتاقک نصب بود و بعد از چپ شدن ضربه ای به سر راننده وارد نشد. واقعا مزدا و نیسان وانت رو انتخاب کنید و گول ظاهر رو نخورید
1396/1/28
شتاب این خودرو بالای ۱۷ ثانیه میباشد...اطلاعات شرکت ایران خودرو متاسفانه در سایتی که معیار خیلی از مشتریان برای کسب اطلاعات میباشد به اشتباه درج شده است.
1396/1/29
به هیچ عنوان سمتش نرید که کاملا از خریدتون پشیمون میشید...همون وانت پیکان با موتور و زیربندی و جلوبندی پیکان غراضه هست با بدنه و داشبورد پرشیا...صدای زوزه موتور پیکان .دنده سفت. کیفیت داغون قطعات...کمکای افتضاح...مزدا دست دوم خیلی بهتر از اینه
1396/1/29
فقط تو ایران یه پلت فرم سدان رو 20 سال میفروشن بعد همونو وانتش میکنند 20 سال دیگه هم میفروشن.