موضوعات داغ

با ماشین جدید فرانک ریبری آشنا شوید + فیلم

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
معمولا بازیکنان مطرح جهان ماشین ثابتی ندارد و هرچند وقت یکبار اقدام به خرید یک ماشین جدید می‌کنند و یا برخی از آنان کلکسیونی از ماشین‌های مختلف و معروف بازار را دارند. حال این اواخر هم "فرانک ریبری"، هافبک تهاجمی تیم بایرن مونیخ با یک ماشین جدید در شهر مونیخ رویت شده است که در ادامه قصد داریم صحبتی کوتاه هم در رابطه با فرانک ریبری و هم در رابطه با ماشین جدیدش داشته باشیم.
اول از همه اگر با خود فرانک ریبری شروع کنیم، این بازیکن فرانسوی با نام کامل "فرانک هنری پیر ریبری"، متولد هفتم آوریل سال 1983 میلادی است که هم اکنون به عنوان یک هافبک تهاجمی در تیم بارین مونیخ آلمان توپ می‌زند. گفتنی است که این بازیکن فعالیت خود را در باشگاه‌های جوانان از سال 1989 میلادی و همچنین فعالیت حرفه‌ای خود را هم از سال 2000 میلادی در تیم‌های محلی فرانسه آغاز کرده است تا اینکه در سال 2005 میلادی وارد تیم سرشناس "مارسی" شد و با درخشش بی نظیر خود در این تیم، توانست توجه تیم بایرن مونیخ آلمان را به خود جلب کند و از سال 2007 میلادی به این تیم پرافتخار اروپایی بپیوندد و کار خود را همچنان در این تیم دنبال کند.
حال می‌رسیم به اصل موضوع و ماشینی که اخیرا زیر پای فرانک ریبری دیده شده است. باتوجه به فیلمی که در ادامه مطلب هم قرار گرفته، فرانک ریبری از کشور ایتالیا یک گاو سرکش به نام "لامبورگینی اونتادور SV رودستر" خریداری کرده است که در زیر کاپوت آن از یک پیشرانه نسخه استاندارد سوپر ولوچه، یعنی یک موتور 12 سیلندر برگرفته شده از لامبورگینی وننو استفاده کرده است که می‌تواند در حداکثر کارایی خود نیرویی 750 اسب بخاری تولید کند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد