موضوعات داغ

فروش دی اس 7 کراس بک در انگلستان شروع شد

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
شرکت خودروسازی DS پس از گپ و گفت‌های فراوان، اسفندماه سال گذشته به وعده خود عمل کرد و به طور رسمی از جدیدترین خودروی خود در سگمنت شاسی بلندها تحت عنوان DS 7 Crossback رونمایی کرد تا در نمایشگاه بین المللی ژنو 2017 تنها به نمایش عمومی این محصول بپردازد. حال این شرکت خودروسازی برای تقویت بازار فروش خود در انگلستان و ترغیب آنان برای خرید، یک نسخه ویژه از جدیدترین شاسی بلند خود تحت عنوان "لا پریمایر (La Premiere)" آماده کرده است.
مهم‌ترین تغییرات این نسخه نسبت به مدل‌های اصلی می‌تواند ظاهری غرق شده در رنگ مشکی (در صورت سفارش دادن رنگ مشکی)، یک ساعت منحصربه فرد در بالای داشبورد، روکش های چرمی ناپا بر روی تجهیزات داخل کابین، صندلی های طرح جدید و رینگ‌های20 اینچی آلیاژی براق با ترکیبی از رنگ قرمز و نقره ای باشد و تجهیزات استاندارد آن هم به ترتیب می‌تواند شامل صفحه نمایشگری 12 اینچی دیجیتال، چراغ های جلوی LED فعال، کروز کنترل فعال با سیستم نگهداری اتومبیل بین خطوط، سیستم دید در شب و اسکن جاده برای آماده کردن سیستم تعلیق و پیش بینی ضربه و نوسان شود.

دی اس 7

دی اس 7

بر روی مدل‌های استاندارد DS 7 کراس بک با توجه به اطلاعات رسمی ارائه شده از سوی DS، می‌توان فهمید که این خودروی شاسی بلند برای تامین انرژی حرکتی خود از پیشرانه‌ای بنزینی 225 اسب بخاری و همچنین پیشرانه‌ای دیزلی 180 اسب بخاری استفاده می‌کند. ولی مهم‌ترین سیستم محرک این اتومبیل که شرکت سازنده هم مانور بسیار زیادی بر روی آن داده است، مربوط به یک سیستم محرک پلاگین هیبریدی می‌شود که با یک خروجی 300 اسب بخاری، وظیفه حرکت دادن شاسی بلند جدید DS 7 Crossback را برعهده گرفته است.

دی اس 7

دی اس 7

اما در این میان نسخه ویژه DS 7 کراس بک "لا پریمایر" تنها به همراه دو پیشرانه 1.6 لیتری بنزینی 225 اسب بخاری و همچنین پیشرانه 2 لیتری دیزلی 180 اسب بخاری در بازار انگلستان عرضه خواهد شد که بر روی آنان یک جعبه دنده 8 سرعته اتوماتیک نصب شده و نیروی تولیدی آنان را به سمت چرخ‌های جلو ارسال می‌کند. از عملکرد این دو پیشرانه بر روی شاسی بلند جدید و خاص DS هم می‌توان به شتاب صفر تا صد 8.3 ثانیه‌ای و حداکثر سرعت 223 کیلومتر بر ساعت برای نسخه بنزینی و همچنین به شتاب صفر تا صد 9.4 ثانیه‌ای و حداکثر سرعت 205 کیلومتر بر ساعتی برای نسخه دیزلی اشاره کرد.

دی اس 7

دی اس 7

در آخر هم شرکت خودروسازی DS بدون در نظر گرفتن نوع پیشرانه، برای هر دو مدل ارزش 42 هزار و 650 پوندی تعیین کرده است که در سه نوع رنگ بندی خاص بدنه تا تاریخ 31 دسامبر سال جاری میلادی قابلیت رزرو و عرضه به مشتریان خواهد داد.

نظرات کاربران

5 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/2/9
چقدر خوب نیست!
1396/2/9
هرچند دی اس 7 حالا حالا ها ایران نمیاد ولی در کل طراحی و جنس داخل دی اس ها بی نظیره. قبل از خرید ماشین های دیگه حتما توی دی اس بشینید.

1396/2/9
زیباترین اتاق...
1396/2/10
این ماشین عالی و لوکسه حیف نیست تو ایران
1396/4/10
کسی میدوکنا این ماشین کی وارد ایران میشه؟؟؟
بچه ها میشه لطفا راهنماییم کنین و نظر بدین؟؟؟میخوام ماشین بخرم بین چندتا گزینه گیر کردم...میشه لطفا نطر بدین???البته با دلیل...اوتلندر2017__DS7__اسپورتیج 2017_اپتیما 2017_نظر خودم اول دی اس سون هستش ولی هنوز نیومده و بعدش اوتلندر هستش ولی تنها چیزی که دلسردم کرده اینه که از نظر اپشن ضعیف هستش...کسی اوتلندر داره؟؟چطوره؟